4 schoefjes los, springbar losmaken en je hebt de kast vrij eigenlijk. De bezel is gezien de materiaaldikte vrij flexibel, dus goed los te maken zonder de knoppen naar de knoppen te helpen.
Tiktox in engeland heeft witte bezels en banden voor een GW-M5610.
Volgens shockbase zouden deze uitwisselbaar moeten zijn.
Op een week na heb ik hem nu een jaar… en nog steeds helemaal verliefd op dit ding! In het afgelopen jaar heb ik ook zelden iets anders uit de horlogedoos gepakt 's morgens.
Binnenkort zal ik een wat uitgebreidere review posten met mijn ervaringen in dat jaar om de pols
Heb je hem al in het echt gezien? Ik had alle plaatjes van het ding op Instagram bekeken, alle video’s bekeken op YouTube en ik twijfelde ook. Tot ik hem in m’n handen had en toen wist ik na 3 minuten dat ik hem wilde hebben
Nope, ik heb hem niet in het echt gezien maar mij weerhouden een paar dingen; mijn heel korte interesse spanne in een horloge en vooral een heel vlakke pols waarop vrijwel alle vouwsluitingen pijn doen. Ik heb de TVA gehad en die was voor mij helaas niet goed draagbaar dus heb ik het er maar bij gelaten. Maar deze is wel echt heel gaaf, ik snap goed dat je hem zo veel draagt.
Het dichtste bij de schakel heb ik het schuursponsje geprobeerd… hoop geschrobd, geen effect…
Het middelste ronde gedeelte heb ik met scotsch brite metaal gedaan… geeft een soort zijdeglans finish, maar wordt er niet matter op…
Het laatste stukje heb ik met gewoon schuurpapier korrel 240 gedaan. Ik heb geprobeerd zo gelijkmatig mogelijk te schuren, maar ik ben bang dat je dit machinaal moet doen, want het resultaat is alles behalve gelijkmatig.
Na een flinke verbouwing met vele uurtjes hakken, breken, boren, zagen, schuren, stuccen, kitten en sauzen ben ik het gereedschap langzaamaan weer aan het schoonmaken en opruimen.
Zo ook deze beater, niet meer zo crispy als vers uit de doos maar voor het geweld dat ‘m is aangedaan echt netjes