G-Shock only III

Vandaag de überstoere oud-roze Mini Casioak om de pols.
Daar hoort een tuinierpauze met een Zweeds pintje bij.

13 likes

Stoere dames Casioak! Heel mooie kleur en ook nog met een fijn afleesbaar positief LCD display.

1 like

15 likes

Blauw metal met positief LCD display! Heb ik nog niet eerder gezien.

1 like

Dit is de GM2100WS-7A precious heart edition.

2 likes

Super mooi en heel goed afleesbaar. Kun je niet van alle Casioaks zeggen.

1 like

Ja dat klopt, ik heb bijna alle GM2100‘s een keer gehad en elke keer weer weg gedaan door de slechte afleesbaarheid. Dit is de best afleesbare tot nu toe! Kijken of deze nu wel blijft.

1 like

En dat is heel handig wanneer je zelfs met de beste wil van de wereld niet meer kan ontkennen dat je echt wel de middelbare leeftijd hebt bereikt :eyeglasses:

1 like

Zolang je nog niet aan een horloge met cyclops toe bent valt het nog mee :grin:

1 like

:frog:

11 likes

Als noob G-shocker heb ik een korte vraag. Sinds kort heb ik de 5610. Het lijkt me wel fraai de zwarte kast en band af en toe om te zetten in een witte. Weten jullie of dat eenvoudig mogelijk is en of daar losse originele onderdelen voor te kopen zijn? Thx voor de hulp alvast.

7 likes

Sowieso is het een makkie om te doen als je een mod kit koopt. Hier zitten de juiste schroevendraaiers vaak al bij.

De beste sites om deze te kopen? Zullen vast hieronder vermeld gaan worden. Maar google gaat je ook verder helpen dan ali

1 like

Thx! Ik zal eens googelen op kits.

Nog makkelijker mss als iemand nog een witte 5610 te koop heeft. Zal eens zoeken :grin:

4 schoefjes los, springbar losmaken en je hebt de kast vrij eigenlijk. De bezel is gezien de materiaaldikte vrij flexibel, dus goed los te maken zonder de knoppen naar de knoppen te helpen.

Tiktox in engeland heeft witte bezels en banden voor een GW-M5610.

Volgens shockbase zouden deze uitwisselbaar moeten zijn.

Bestellen op eigen risico.

3 likes

Op een week na heb ik hem nu een jaar… en nog steeds helemaal verliefd op dit ding! In het afgelopen jaar heb ik ook zelden iets anders uit de horlogedoos gepakt 's morgens.

Binnenkort zal ik een wat uitgebreidere review posten met mijn ervaringen in dat jaar om de pols :smiley:

12 likes

Incoming :wink:

12 likes

Doe maar.
Geweldig ding. :heart_eyes:

Ik heb al zo vaak getwijfeld maar durf het niet aan… :sweat_smile:

Tof dat jij hem wel hebt gekocht, heel mooi! :star_struck:

Ik vind em mooi, bijzonder maar ook heftig op een bepaalde manier. Ben benieuwd hoe hij staat om de pols :smile::+1:t2:

1 like