G-Shock only III

Ik zie ze wel maar kan het niet bestellen helaas… :roll_eyes:

Even een Plus account aanmaken, eerste 30 dagen zijn gratis te proberen :+1:

Heb het er even bijgezet :+1:

1 like

Witte besteld :sunny:

Thanx voor de tip!!!

1 like

Net een van m’n nieuwe aankopen gaan ophalen :heart_eyes:

Direct voorzien van nieuw batterijtje…

Wat een zomerknaller :sunny:

Kijk al uit naar de volgende die gaan binnen komen :innocent:

14 likes

Held! Ik hield de NL Casio site al in de gaten maar zag net dat de status van de een op de andere dag van “Binnenkort verwacht” naar “Uitverkocht” was gegaan. En ik had me nog wel aangemeld om op de hoogte te blijven…
Anyway, dankzij jou toch nog de blauwe voor mijn vakantie kunnen scoren.

2 likes

Ook maar eens zo’n ‘ding’ gekocht. Vakantie in de wildernis en rest van de collectie misschien minder geschikt. Dus, wat zoeken op het web en voila, plastic fantastic en een batterij. Deze versie zou volgens allerhande reviews een goede zijn. En ook nog enigszins goed draagbaar. Enthousiasme bij mij moet nog wel komen. Lastig afleesbaar (nieuwe leesbril nodig…), onbegrijpelijke en eindeloze menuutjes, kleine knopjes, gekke piepjes en iets simpels als de juiste tijd instellen… Misschien door naar de volgende, verlies nemen en deze naar het blauwe deel?

5 likes

Van alle 2100’s die je kon kopen kocht je er dus 1 die moeilijk afleesbaar is :joy: als je nog kunt ruilen haal dan ff de GA2100-1A op die is iets beter afleesbaar dan dit ding :smile: menuutjes hoef je niks mee te doen behalve als je biij de Chinees wat wil bestellen. Youtube geeft veel info over instellen van een GShock en dat gaat je lukken ! Goeie ferkanzie !

Ach, vond al dat grijs/zwart wel aardig. En klaarblijkelijk zouden dit de specs zijn van 1 van de eerste ana-digi uitvoeringen. Beetje betere contrast was wel welkom geweest. Schermpjes zijn verder wel erg klein. Menuutjes zonder uitleg van JijBuis voor mij niet te volgen. Misschien allemaal wat wennen. Mechanische typemachine tenslotte ook ooit weggedaan voor PC :grin:. En benzinebak voor een elektrische stekkertrekker.

2 likes

Daar trapte ik ook in :joy: Dus bij mij is hij ook niet lang gebleven.

Ook mee eensch …en verder heb je ook wel gelijk :smile:

Goed draagbaar als je het standaard bandje verwisselt voor iets comfortabeler, genoeg te koop bij AliExpress. Alleen de “positieve” displays zijn goed afleesbaar, dat maakt de keuze in kleuren wel beperkter. De menu’s is een kwestie van wennen, als je Casio al gewend bent zoals ik dan scheelt dat wel moet ik zeggen. De knopjes vind ik degelijk aanvoelen en drukken precies zwaar genoeg.
Verder vind ik het een degelijk en tof horloge met een redelijk eigen gezicht. Ok, een beetje AP Royal Oak Offshore trekjes heeft ie wel maar dat vergeef ik 'm.

1 like

Vandaag weer een beetje bling!

15 likes

Ok, er waren dus de nodige alternatieven :confused:. Dank! Zag hier ook wat in blauwe deel maar was digi-only en mij mogelijk wat te schreeuwerig met grote letters en wonderlijke ronde meterjes. En mij te wat duur. Wat wezen kijken op het web en allerhande G-Shock varianten voorbij zien komen. Misschien nog eens op zoek naar een alternatief voor de zwart/grijze.

1 like

Dit is een leuke aanbieding voor een kunststof versie met positief display en grotendeels via je smartphone in te stellen. En nog solar ook.

2 likes

Joah, er zijn er voor elk wat wils, je kunt het zo gek krijgen als je wilt tegenwoordig. Die wat Folkert hierboven geplaatst heeft is wel 1 van de betere, beetje kleur en goed afleesbaar toch ? Zoniet, succes met de zoektocht :smile:

2 likes

Ben al een tijdje op zoek naar de 5035 anniversary.
Gewoon om dat ik die kleurcombinatie zo mooi vind. Helaas zijn die modellen bijna niet te vinden en mocht je ze toch tegenkomen, dan vragen ze de hoofdprijs.

Nu heb ik het glas en de bezel (origineel Casio) gevonden! Het hart is een case en module van een 5600e. Band eraan van de dw-5000 en klaar. Voorlopig…

12 likes

G-Shocks. Ze blijven leuk voor erbij.

Mocht iemand nog een knallende kleur (square) of een witte Manga hebben liggen die niet, of te weinig, wordt gedragen dan hoor ik het graag. Zoonlief staat nu al te springen om die van pa te lenen (of krijgen :wink:).

1 like

Casio is snel met zijn verzendingen :smiley:

IMG_8850
IMG_8851

Manga!

23 likes

:sunny:

9 likes

Gr, Vigorelli

19 likes

11 likes