Nummer 2 met groen…
Vandaag de SKX Mod binnen gekregen voor de GA-B2100.
+
, alles zit er bij.
Zie hier het resultaat op staal
En op rubber
Vind het best fraai.
Ziet er heel goed uit!
Is nogal zwak uitgedrukt, het ziet er superstrak uit !!
Vandaag de GM2100MF weer om de pols.
Nog steeds op het comfortabele AliExpress FKM bandje. Dat klikt heel stevig en zonder speling in de Casio kast maar het band pinnetje in de gesp was een gammel en dun Chinees ding. Vervangen door een 18mm Swiss en nu zit de gesp stevig vast. Wil het horloge gebruiken om komende zomer weer in zee te zwemmen en dan moet het bandje goed vast zitten in de soms stevige branding.
Twijfel om deze te halen. Aardig aan de prijs voor een G-shock maar wel erg vet.
Kan iemand me vertellen wat de kwaliteit is van de stalen band die er standaard bij zit?
Na twee keer de groene, drie keer de zwarte (met lichte indices), de zwarte met donkere indices, de gele en de doorzichtige nu eindelijk mijn droom casioak gevonden denk ik!
Heel tof dat de gesp ook grijs is, bij al mijn andere was die staal volgens mij.
Dat is een mooie!
Ik heb zelf de zwarte, niet altijd even duidelijk af te lezen maar vind de look wel gaaf
Deze is echt heel gaaf.
De reden dat ik hem niet koop is dat ik wel eens heb gezien dat deze grijze variant verkleurd.
Dat heb ik trouwens ook bij de witte.
Ben benieuwd hoe hij blijft!
We gaan het zien!
Ik heb de GA-2100BCE. Heel gek maar tis net of deze beter af te lezen is met het positieve schermpie. 107 euri bij Siebel.