G-Shock only III

Pwwwwwffff,

DIK!!!

De adjust knop van mijn DW-5000E ligt dieper dan de andere knoppen. Komt deze ‘feature’ vaker voor?

Dat hoort zo idd. Dan kan je die niet per ongeluk indrukken, aangezien dat knop de tijd en datum instelt.

Als je het te kort vindt, kan je eenzelfde knop als de overige drie erin plaatsen.

1 like

Vandaag ga ik vreemd met digitaal!

6 likes

Bedankt! Klinkt logisch, echter verwacht ik het dan wel over de hele linie. Mijn GW-5610 heeft vier identieke knoppen.

Bij de GW-M5610 of de modules met solar, moet je om de tijd in te stellen, de knop 1 sec ingedrukt blijven houden.

Bij de DW-5600 is dat al met 1 keer gewoon indrukken dat de tijd ingesteld kan worden.
Casio heeft het blijkbaar zo al die jaren gehouden, samen met de kortere knop.

2 likes

Foto van een ander forum geplukt. Denk dat ik deze aan mij voorbij laat gaan.

Er komt ook een nieuw analoge frogman aan.
Zo te zien gaan ze dat lichtgevende material op de bezel zoveel mogelijk gebruiken.

https://gshockjp.blog.jp/GWF-A1000APF-1A-Possible-release-in-December

2 likes

9 likes

Fijne zondag! Vrolijk kleurtje voor deze mooie dag.

7 likes

6 likes

5 likes

@Chieber helaas. hoewel de dame aan de telefoon een beetje vaag was hebben ze ze niet in de winkel. volgens mij bestellen ze gewoon bij Casio als je hem via de website zou bestellen.

Alle drie nu beschikbaar :crazy_face:

1 like

gw5000u-1jf incoming!

1 like

Dat is toevallig!

Hier ook :grinning:

7 likes

Beetje late reactie, maar hier kun je hem nog krijgen. Ik heb er eerder dit jaar ook eentje gekocht.

1 like

En hij is binnen! Goed gewicht, zachte band, helder scherm, mooi formaat, top!

17 likes

Ik moet nog even geduld hebben.

Hoe voelt deze band aan?
Ik kon niet wennen aan het goedkope gevoel van de 5610 band.

De metaal G square’s en de composit voelen nog veel goedkoper aan. Doe mij dus maar de standaard band :grin::+1:

1 like

Goedemorgen

10 likes