G-Shock only III

Blijft heerlijk deze :smiley:

15 likes

Ik weet het nog niet met deze, eerst eens afwachten tot iemand 'm naast een GWF-D1000 kan leggen ter vergelijking.

2 likes

Zo eentje bedoel je…

Bovenstaand horloge is overigens door mij gefotografeerd maar is van forumgenoot @Syntaxx

4 likes

Ik heb 'm in een andere kleurstelling, maar wel dat model ja.

4 likes

De nieuwe is een tikje kleiner en een hele tik lichter. Verder ontbreekt de dieptemeter. Zelfde model(naam) maar wel een andere feel en look :ok_hand:t3: Maar voor mezelf boeien de functies niet… tijd is het enige wat ik gebruik. En bij mijn Marstimer ook de weekfunctie :sweat_smile:

Trouwens ook een mooie kleurstelling je Frogman :sunglasses:

1 like

Door wie anders? Zulke strakke foto’s dat kan ook niet missen :kissing_heart:

1 like

Hartjes blazen doe je maar je meisje… niet naar je bitch :joy:

1 like

Al gedaan :upside_down_face:

Hahahahahah :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is de functie van de cijfers op de bezel, wat kun je hieraan aflezen?

Dat is een onderdeel van de barometer/hoogtemeter, de mudmaster (GWG-1000 enzo) heeft hetzelfde.

3 likes

Fotodump van zojuist gemaakte foto’s voor de G-Lovers onder ons…

19 likes

Mooie foto’s!

1 like

Thenks! Met mijn iPhone 12 ProMax maak ik ze. Beetje gecombineerde hobby… horloges en wat foto’s maken :sunglasses:

2 likes

Maak je gebruik van een foto-tentje of een ander hulpmiddel? Jouw foto’s zijn uitzonderlijk fraai :+1:

1 like

Nee niets… alleen de vensterbank voor goed licht; en zoals op deze foto’s een zwarte leren jas als achtergrond. En bij sommige macro foto’s houdt ik een horloge loupe voor de lens van de telefoon. Eentje die anderhalf maal vergroot :nerd_face:

En dank voor het compliment :blush:

1 like

Vey nice :sunglasses:

Sinds ik gezien heb dat bij de MT-G’s de secondewijzer tegen de klok inloopt in de countdown timer modus wil ik er ook eentje op de kop tikken`(liefst uit de 1000 serie). Ik zie ze helaas niet zo vaak hier of op Markplaats staan.

1 like

De MR-G doet dat ook, best grappig om te zien en leuk om te timen met de 1x per 10 seconden een stap makende minutenwijzer.

2 likes

Er is dus ook een G-Klok ( DQD-5000J-1JF )

klok1

De WaveCeptor werkt dus niet buiten Japan (maar wel met een emulatie app), sterker nog er is zelfs geen Engelse handleiding voor. Maar ik heb 'm werkend gekregen, het was een wel aardig duur geintje voor zo’n klok -m.n. verzendkosten en BTW- maar het was het waard. Het dubbele alarm is in de praktijk al nuttig gebleken. :wink:

10 likes

Mijn G-5600 met MB6 upgrade/mod :grinning: :satellite:

8 likes

Klopt , ik zie ze ook zelden op marktplaats , er zwerven er volgens mij nog wel 1 of 2 op het forum rond.