Ik heb een stemmetje in mijn hoofd zie dit wil justifyen. Het is waarschijnlijk de 5 jarige ik die ik geen aandacht meer mag geven! Maar dit brengt wel sweet memories naar boven.
Nee he, beland deze zaterdag op de mat, per ongeluk besteld Ben benieuwd wat ik van een negatief display vind.
Onverwachts een dag eerder bezorgd en ik zie wat er word bedoeld met moeilijk af te lezen… jammer maar hij gaat weer retour
En dan kom je zo ineens weer je DW-5600HR-1 tegen in je nachtkastje, mét negatief display dan moet ie ook gedragen worden
De 82xx-serie is voor mij toch, met heel grote voorsprong, de allermooiste Frogman. Nice!
Zo gaaf. Voor mij na de square dé G-Shock. Vind de huidige echt lastig te dragen, heb er al twee weggedaan. Als ik het goed heb zijn de oudjes een slagje kleiner… misschien eens op zoek.
Veel voorpret en kijk uit naar je foto’s!
gr, Vigorelli
Zeker! En de lelijkste voor mij met afstand die analoge
gr, Vigorelli
Eerder heb ik de GWF-A1000-1AJF Frogman eens gehad. Flink ding zal ik maar zeggen Ik ben dan ook benieuwd naar, inderdaad, deze wat compactere uitvoering. Met wat mazzel haal ik hem eind van de dag even op… anders morgen. Anders ging hij naar de volgende op de lijst #klinktalsrolex
Wat een supergaaf ding zeg!