Hier zijn ze dan:
blijkbaar komt er in april een nieuwe 5600 met mips display.
Er staat wel solar powered erop, ipv tough solar.
Heart Rate Monitor
GPS – via phone
Accelerometer
Bluetooth Connectivity
Step Tracker
Call and mail alerts
Biomass Case
Fraaie verzameling!
Ik zit op 3 stuks, heb er even 4 gehad en heb eigenlijk al spijt dat ik de 4de verkocht heb…
Alleen al om het stiksel van de omdoos zou ik 'm laten liggen.
Voor de rest is het al een weggever op het moment dat er sprake is van “echte kenners” natuurlijk.
Ik zou een 5610 met een MIPS-display wel zien zitten. Plus Bluetooth maar wel met een positief display als dat mogelijk is bij MIPS
Leuke verzameling!! Lang over gedaan ?
MIPS is niet zoas LCD een hardware positief of negatief display, het wordt per pixel softwarematig aangestuurd.
Het is dus volledig aan Casio om de keuze te maken om een paar regels code op te nemen om te wisselen tussen de scermvariatie.
Of het niet te doen en per variant een module op de markt te zetten.
@Hans82: paar maanden bezig geweest, begon eind juli met de GMW-B5000MB-1, heb ze overal vandaan, italie, polen, japan, hong kong, zweden, zucht… Allemaal nieuw geen tweedehandse modellen want ben bang dat er dan krasjes of iets dergelijks op de horloges zitten.
Dat geloof ik graag, monsterlijke reis
Maar tis mooi spul en als je er dan 1 hebt dan snap ik ook dat je er meer wil haha. Veel plezier ermee !! En als je er ooit 1 kwijt wil
Oké, dat wist ik niet. Nu wel .
Het mocht tijd worden
De mijne zijn allemaal 2dehands.
Krasjes komen er sowieso op als je ze draagt, ook al ben je nog zo voorzichtig.
Vind ik ook.
Ben erg benieuwd.
@E28forever ik ben al te oud om mijn ledenmaten zoveel te bewegen dat er een kans bestaat dat ze krasjes krijgen. Ik lul, alles behalve de GMW-B5000-1 gebruikik niet, dit is mijn mid life hahahha, ik wil de serie compleet hebben en dan ben ik content.
Ik heb 3x 5600 serie en toen zei ik tegen mezelf dat ik moet stoppen, hou het bij de 5000 serie en dan ben ik klaar, ga niet meer verzamelen.