G-Shock only III

Vind ik ook.
Ben erg benieuwd.

@E28forever ik ben al te oud om mijn ledenmaten zoveel te bewegen dat er een kans bestaat dat ze krasjes krijgen. Ik lul, alles behalve de GMW-B5000-1 gebruikik niet, dit is mijn mid life hahahha, ik wil de serie compleet hebben en dan ben ik content.

Ik heb 3x 5600 serie en toen zei ik tegen mezelf dat ik moet stoppen, hou het bij de 5000 serie en dan ben ik klaar, ga niet meer verzamelen.

2 likes

7 likes

14 likes

11 likes

Dit horloge nu circa 2 weken geleden gekocht en niet meer af gedaan. Super fijne en goede daily :slight_smile:

18 likes

11 likes

Deze Limited Edition weer :black_heart::orange_heart::heart:

11 likes

Merry XMas edition 2022

10 likes

Mooiste Mudmaster tot nu toen :ok_hand:t3: Beetje de prinses onder :crown::princess:t3:

1 like

Dank voor je reactie maatje! Na mijn mening ook de mooiste👌

Afwerking is idd subliem😎

1 like

Tja dan zie je een model dat gewoon erg cool is. Prijs is al laag. Met een kortingsbon van ING rentepunten gaat er nog eens 10 euro van af. Voor 58 euro kan ik me dan niet bedwingen. Incoming. Casio GD-400GB-1B2ER. Bull bars zijn gewoon cool.


12 likes

Lekker kleurencombi voor de feestdagen ook toch? Kun je je geen buil aan vallen voor dat geld.

Ik had/ heb 2 G-Shocks. Mijn oudste heeft de gele toegeëigend, wat prima is, de andere ligt toch wat stof te happen. Ook in de zomer greep ik toch naar de 2-liner Pelagos en was ook de Sea Dweller mee op vakantie.

Ik draag ook graag mijn Tudor BB58 maar in de zomer of tijdens outdoor activiteiten is een
G-shock gewoon heerlijk. Er was een tijd dat ik er 20+ had. Nu nog maar 3 maar ik kan ze soms gewoon niet laten liggen. Zeker niet voor spotprijsjes. Heerlijke grab and go horloges.

3 likes

Klopt en zeer herkenbaar. 20 kom ik zeker niet op, maar alles bij elkaar zeker wel 10 gehad (max 4 tegelijk ooit).

Merk nu alleen dat ik ook bij de ruigere activiteiten de G laat liggen. Dit in tegenstelling tot eerder. De 2-liner gaat tegenwoordig om in die situaties.

Misschien ga ik nog wel eens overstag wanneer ik nog eens een echte felle knal-kleur kan scoren voor een mooie prijs. Het blijven zeker leuke dingen voor erbij :+1:t2: En anders pakken de kids m wel :wink:

Hij is er.
Bouwjaar 2010 en in topconditie, buiten wat kleine swirls op de sluiting.
Mijn eerste volledig analoge G-Shock.
Tough Solar, Multiband 6 en Tough Movement.
Qua functies wel beperkt; wereldtijden, stopwatch tot 24(!) minuten, 1alarm.
Maar wat een knallende wijzerplaat, oranje is geweldig op een horloge.
Op stalen bracelet zijn deze trouwens enorm zeldzaam…

4 likes

Dit is wel apart ja :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: Maar mooi horloge hoor, veel plezier ermee :ok_hand:t2:

Gewoon wat vraagjes tussendoor en misschien (lees: zeker weten NIET;) leest iemand van Casio mee:

Ik heb 3 G’s. Een GW-6900, een GW-9400 en 5610-U die ik het meest draag de laatste tijd. Maar het lijkt dat de piepsignalen uit de laatstgenoemde sterk minder hard klinken dan de andere modellen. Ligt dat nou aan mij of is dat ook zo? In het verleden vertrouwde ik mijn horloges als wekker maar dat hoef ik nu niet te doen.

Vraag 2: ik vind mijn 5610U fantastisch, maar is er een module zoals deze maar met bluetooth maar met een positief display maar MET behoud van MB6? Er zijn zoveel modellen dat ik door de bomen het bos soms niet meer zie.

Vraag 3 (voor het hoofdkantoor van Casio): Ik wil graag een paar presets/meerdere opties voor een countdown timer, 1,5, 10 zoals bij de alarmen. Instelbaar piepvolume, refererend naar vraag 1. En 5 seconden naast 1,5 en 3 seconden backlight, toch LED en Solar dus why nut? En waarom geen MIPS?

Bij voorbaat dank en alvast fijne feestdagen iedereen. ,:christmas_tree::bamboo::santa:

1 like

15 likes