G-Shock only III

Antwoord op vraag 2:
GW-B5600, in een heel gamma kleurtjes van zowel bezel, band en display te verkrijgen.
Tough Solar, Multiband 6, Bluetooth.
Basically dezelfde module als de full metal GMW-B5000, maar minus het STN display.
https://shockbase.org/search.php?search=GW-B5600&suchen=Search

Antwoord op vraag 2: scroll even naar boven, er komt een square G op de markt met MIP display en nog wat goodies.

Deze heb ik ook nog even gehad.
Dijk van een horloge, bomvol technologie.
Was helaas wat te fors qua formaat en droeg niet comfortabel op mijn pols.
Geniet ervan!

Goedemorgen vanuit Chiang Rai.
(Wat is dit een heerlijk horloge & maat)

11 likes

De Kerst 2022 Lovers Collection (ja mn meisje heeft er ook 1, iets kleiner) maar had eigenlijk een summer collection mogen zijn.

12 likes

Twee vd december NA’s. DW-5025B-7 & DW-5600E.

11 likes

Onder de G-Shock veteranen hier… wat vinden jullie van de John Mayer x Hodinkee varianten?

2 likes

Te duur en het voegt weinig toe. Overpriced hebbeding LE’s

3 likes

:point_up:t2: dat dus

2 likes

Nieuw binnen, verlaat kerstcadeau

4 likes

De samenwerkingen zijn wel leuk. Maar je bent een fan van John, fan van G’s of muzikant met een nostalgische hang naar de Casio keyboards van zowat 40 jaar terug. Stond er een op MP voor 500 euro. Nooit niet, ondanks de mooie blauwe kleur heeft mijn GW-6900 zoveel meer features voor het geld.

2 likes

Ik had de witte met de blauwe en rode knopjes. Volgens mij was het een Casiotronic. Een compact dingetje nauwelijks 30 cm. breed, met ingebouwde ritmebox. Ergens van de vrachtwagen gevallen. Tja! alles voor de schone kunsten!! :grin::+1:

7 likes

De NA’s van afgelopen periode, echt fijne horloges zijn het die G-shocks …vooral de GW-5000u :grin:

12 likes

Ik ben binnen no time verknocht geraakt aan deze rangeman.

10 likes

Hallo :grin:
Iemand nog een 5000U te koop misschien?

Geel is zo 2023




7 likes

3 likes

Na lang geen G-Shock te hebben gedragen vandaag de GBX-100 weer eens om!

5 likes

Ben deze maand al door m’n budget heen :confused:

En dan komt deze opeens voorbij

Acquired … zonder de U :grin:

Inmiddels al op een combi bracelet :ok_hand:t2:

6 likes