Twee vd december NA’s. DW-5025B-7 & DW-5600E.
Onder de G-Shock veteranen hier… wat vinden jullie van de John Mayer x Hodinkee varianten?
Te duur en het voegt weinig toe. Overpriced hebbeding LE’s
dat dus
De samenwerkingen zijn wel leuk. Maar je bent een fan van John, fan van G’s of muzikant met een nostalgische hang naar de Casio keyboards van zowat 40 jaar terug. Stond er een op MP voor 500 euro. Nooit niet, ondanks de mooie blauwe kleur heeft mijn GW-6900 zoveel meer features voor het geld.
Ik had de witte met de blauwe en rode knopjes. Volgens mij was het een Casiotronic. Een compact dingetje nauwelijks 30 cm. breed, met ingebouwde ritmebox. Ergens van de vrachtwagen gevallen. Tja! alles voor de schone kunsten!!
Hallo
Iemand nog een 5000U te koop misschien?
Ben deze maand al door m’n budget heen
En dan komt deze opeens voorbij
Ik vind die band en zeker die GWF-D1000 behoorlijk aan de prijs, vooral omdat de standaard zwart voor 98 euro te koop is.
Die frogman is dan wel een limited edition, maar dan nog… Dat is 4x de prijs die ik voor mijn blauw/gele betaald heb.
Ik kan die band nergens meer vinden, aangezien die al ongeveer 2-3 jaar geleden uit productie is.
De gele en de rode zijn nu nog wel weer verkrijgbaar voor rond de 90 euro.
Zag op Wus dat er waarschijnlijk weer 2 nieuwe metal squares komt, met modelnummer
GMW-B5000PS-1 en GMW-B5000PG-9.