G-Shock only III

RaRa raad de G-SHOCK.

5 likes

Dikke ranger :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:t2:

2 likes

Weet iemand welke shop in NL of DE deze vette G verkoopt?

Thanks!:+1:

1 like

Tatoeëren ze horloges tegenwoordig ook :open_mouth: :open_mouth: :wink:…???

Mooi, het lijkt bijna marmer.

8 likes

Night night van mijn 5610u in NV blauwe trim…

Zo dus…

7 likes

14 likes

7 likes

11 likes

Ik heb geen goed licht in huis, maar heb het zonder reflectie van de telefoon nu :sweat_smile:

15 likes

Niks in Europa, maar je kan het rechtsreeks uit Japan halen via Sakura.

Dan moet je het totaalbedrag keer 1.3 doen, dan krijg je ongeveer het totaal bedrag inclusief importheffing en belastingen.

Deze voel je wel om je pols, lekker veel staal :smiley:

6 likes

Dankjewel… Wordt gewaardeerd en ga waarschijnlijk morgen bestellen. Ik hou jullie op de hoogte :+1:.

1 like

Zondagklusjesmiddag, even gewisseld naar de G-Shock … :sunglasses:

10 likes

Holy ………

Dat is een dikke Rangeman.

1 like

Fijne avond all! :slightly_smiling_face::+1:

10 likes

Gisterochtend het model besteld bij Sakura. Afgerekend met PayPal. Vanmorgen orderstatus van order>processed. Mocht ik de “zandband” zat zijn gooi ik de bezel en combibracelet van mijn 5610 erom…

1 like

Ik zit niet echt in het wereldje van modden etc. maar kan iemand mij vertellen waar ik dit setje kan halen? dus case en bandje? en dan niet van OME ali :slight_smile: zal ook een GEZOCHT topic aanmaken hiervoor. maar de kans dat mensen het eerder zien via hier is wat groter. zou graag willen experimenteren hiermee!

en dan ook dat gedragen look zoals op de foto! eerder voorbij zien komen dus ik weet dat het bestaat :slight_smile:

4 likes

Was dat deze misschien? :slightly_smiling_face: Die heb ik, vanuit nieuw blinkend zwart, zelf verouderd. :sweat_smile: Het helpt je alleen natuurlijk niet verder wanneer je een kant en klare set wilt kopen, sorry… :pray:

9 likes