G-Shock only III

Dankjewel… Wordt gewaardeerd en ga waarschijnlijk morgen bestellen. Ik hou jullie op de hoogte :+1:.

1 like

Zondagklusjesmiddag, even gewisseld naar de G-Shock … :sunglasses:

10 likes

Holy ………

Dat is een dikke Rangeman.

1 like

Fijne avond all! :slightly_smiling_face::+1:

10 likes

Gisterochtend het model besteld bij Sakura. Afgerekend met PayPal. Vanmorgen orderstatus van order>processed. Mocht ik de “zandband” zat zijn gooi ik de bezel en combibracelet van mijn 5610 erom…

1 like

Ik zit niet echt in het wereldje van modden etc. maar kan iemand mij vertellen waar ik dit setje kan halen? dus case en bandje? en dan niet van OME ali :slight_smile: zal ook een GEZOCHT topic aanmaken hiervoor. maar de kans dat mensen het eerder zien via hier is wat groter. zou graag willen experimenteren hiermee!

en dan ook dat gedragen look zoals op de foto! eerder voorbij zien komen dus ik weet dat het bestaat :slight_smile:

4 likes

Was dat deze misschien? :slightly_smiling_face: Die heb ik, vanuit nieuw blinkend zwart, zelf verouderd. :sweat_smile: Het helpt je alleen natuurlijk niet verder wanneer je een kant en klare set wilt kopen, sorry… :pray:

9 likes

haha ik zie dat dit zelf is gedaan. maar zoals op de foto die ik heb gepost, zo komt hij ook vaak te koop toch? zo word hij door G shock zelf gemaakt toch? of is dat ook gewoon iemand die met een schuurpapiertje er overheen gaat ?

1 like

Bij mijn (beperkte) weten, is er ook één originele “aged” versie door G-Shock zelf uitgebracht. Die heb ik eens opgezocht op Chrono, nadat ze helaas waren uitverkocht. Ik kreeg toen zo’n verdrietig gevoel van de Chrono prijzen, dat ik het maar zelf heb gedaan. :joy:

1 like

och nee he is dat zo’n gevalletje…? dus kan ik het wel vergeten? tenzij ik jackpot prijzen wil betalen dus

1 like

Yes sir, dat is zo’n gevalletje en ik vond ze schrikbarend duur. Misschien op Ali? Daar wordt veel aftermarket aangeboden.

Deze bezel bijvoorbeeld, erg leuk ding. :+1:

6 likes

ahaha leuk hoor. maar nee niet mijn ding. en ome ali ben ik wel een keer klaar mee. maargoed dan maar wachten tot ik ze hier toevallig voorbij zie komen :slight_smile: ! thanks

2 likes

Ik heb zo’n metalen bezel nog liggen. Die past oa op de m5610. Alleen de metalen band heb ik dan weer niet.
Mocht je interesse hebben stuur maar een pb

3 likes

14 likes


De G of steel.

10 likes

Er is weer een nieuwe beauty uit hoor, full metal (titanium), “laser engraved circuit board camo” en negative display.

Ik vind hem wel mooi, maar voor dat geld mag het wel wat meer dan ‘wel mooi’ zijn voor mij :stuck_out_tongue_winking_eye:


4 likes

Mooi, alleen zou ik (licht) geborsteld staal compleet voor de bracelet mooier vinden. Zoals de bezel maar dan compleet.

1 like

GSHOCK Mudmaster LE :heart::orange_heart:

9 likes

Vandaag de zwarte om gedaan…
Fijn weekend allemaal!

11 likes

Bracelet is geborsteld, kast niet.
Maar inderdaad het zou beter zijn als heel de horloge van geborsteld staal zou zijn.
Want heel eerlijk voor een G Shock ben ik echt bang voor de eerste krasjes.