G-Shock only III

Ik vind 'm gaaf zo.

1 like

Haha nee schuursponsje. Maar ik ga morgen even met een nieuwere sponsje nog meer schuren. Hij is nog niet klaar. Bandje moet alleen nog meer geschuurd worden :slight_smile: de kast is prima

2 likes

Thanks!

Vindt er niks aan je hebt hem verpest :wink::smiley:

Tis oke! Hier nog een foto voor de sfeer

12 likes

Heb je de schakels van elkaar verwijderd alvorens te schuren?

1 like

Hij is erg tof! :heart_eyes::tada:

1 like

Neehoor. Gewoon aan elkaar en schuren maar

Tof geworden :+1:t3:

1 like

Bedankt! Had niet zoveel reacties verwacht zeg😅

1 like

Haha en dat voor een afgeragd oud stuk ijzer :sweat_smile:
Ik krijg gelijk zin om zelf aan de slag te gaan :laughing:

3 likes

Ik dus ook. Zit al op ome Ali te kijken, maar zie daar door de bomen het bos niet. Het lijkt wel of ze allemaal hetzelfde verkopen.

1 like

Doen ze ook :sweat_smile:

1 like

Hahahah geweldig dit. Wacht maar als ik hem morgen naar werk mee neem. Daar ga ik hem nog mooier maken. Heerlijk toch zo’n gedragen tool

1 like

Hoe ga je 'm verder nog behandelen?

1 like

Niets mis mee :slight_smile:

3 likes

het bandje zelf nog wat opschuren met de schuurspons. even een nieuwe erbij pakken ipv een gebruikte. en dan meer dat grijze terug laten komen. De kast zelf vind ik wel prima zo. misschien nog even het randje aan de binnen kant van de bezel mee pakken. het liefst een beetje zoals dit

7 likes

Goed gelukt!!!

Ik ga ook (weer) op zoek naar een G-shock als daily beater tijdens (ver)bouwwerkzaamheden… Mss ook maar eens een metalen variant overwegen :blush:

1 like

Als je echt tijd hebt, dan kan je de hele band in losse onderdelen uit elkaar halen, de bezel er los bij doen en dan het hele zaakje trommelen.

1 like

Eindresultaat. Love it or hate it. Ik vind hem bruut :+1:t2:

17 likes