Valt mee, hij staat voor 80,300 yen op de Japanse Casio website, net zo duur als het zwarte model. Zal wel iets van 600 euro in NL worden.
Ik vind hem wel mooi maar eigenlijk wacht ik op een Casioak zonder digitaal display - het is voor mijn ogen wat te klein - met secondewijzer en betere lume (en liefst ook nog MB6).
Ik zou voor volledig kunststof gaan, combi bracelet gen 2, is lichter en comfortabeler
vooral geduld hebben met monteren… ik kan het nu heel snel omdat er een foefje is, maar het kan tijdrovend zijn om de pin in beide lug-holes te krijgen. Het draagt iig erg fijn.
Ja dat heb ik al een keer gedaan een GW9600 en op een GW5610. Hele klus en zweet op het voorhoofd omdat je zoveel druk moet uitoefenen dat je bijna denkt dat het stuk gaat.
…kom ik toch even op terug. Ik gebruik eBay niet al te vaak maar wou toch even de shop van Time4Parts pluggen. Je zit helaas al met verzendkosten maar ze hebben veel onderdelen. Doe er je voordeel mee, indien van toepassing
Gaaf deze kleurstelling. Positieve display staat hier ook zeer fraai in.
Ik ben op het moment in afwachting van het arriveren van mijn Casioak mod case. Iemand hier die al eens een dergelijke mod heeft heeft gedaan voor de GA-2100?