G-Shock only III

Valt mee, hij staat voor 80,300 yen op de Japanse Casio website, net zo duur als het zwarte model. Zal wel iets van 600 euro in NL worden.

Ik vind hem wel mooi maar eigenlijk wacht ik op een Casioak zonder digitaal display - het is voor mijn ogen wat te klein - met secondewijzer en betere lume (en liefst ook nog MB6).

Dus voorlopig hou ik het hierbij qua bling:

7 likes

Vraagje:

Kan de combi bracelet op de GW5000u? Als in past dat?

Dus deze band
https://www.watchbattery.co.uk/shop/products/WSCS-10440758.shtml
image

op dit horloge?

Lijkt te passen

Maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring ermee heeft.

Yup dat past

Ik zou voor volledig kunststof gaan, combi bracelet gen 2, is lichter en comfortabeler

:face_with_hand_over_mouth: vooral geduld hebben met monteren… ik kan het nu heel snel omdat er een foefje is, maar het kan tijdrovend zijn om de pin in beide lug-holes te krijgen. Het draagt iig erg fijn.

1 like

Ja dat heb ik al een keer gedaan een GW9600 en op een GW5610. Hele klus en zweet op het voorhoofd omdat je zoveel druk moet uitoefenen dat je bijna denkt dat het stuk gaat.

Hé Gshock liefhebbers.
Ik wil even laten zien waar mijn zoon daarnet mee thuiskwam nadat hij al een tijdje verlekkerd naar de mijne had staan kijken.

Ter vergelijking, dit is de mijne.

De zijne is net een maatje groter, maar ja, dat is hij ook.

16 likes

Tof hè, je kunt zulke leuke dingen met G-Shocks doen. :slightly_smiling_face::tada:

2 likes

Geen idee of dit een echte leak is, maar zal dit wel populair worden?

1 like

Vind het maar niks :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Display wel, hartslag had voor mij niet er op hoeven zitten.

En zo’n plastic puist in mijn pols vindt ik niks.

1 like

Mij lijkt het wel wat voor bij het sporten. De hartslag meter miste ik op de GBD-200-2ER.

6 likes

869 euro voor de nieuwe 40th metal square en 299 voor de screwback resin :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

6 likes

Lijkt me heel redelijk, de GW-5000u kost/is hetzelfde, maar heeft een andere kleur display.

1 like

Maar de gw-5k is mb6 en solar. De dw-5040 heeft dat niet. Verder lijkt het erg sterk op de dw-5025sp.

2 likes

Gewoon een simpele G shock vandaag.

4 likes

…kom ik toch even op terug. Ik gebruik eBay niet al te vaak maar wou toch even de shop van Time4Parts pluggen. Je zit helaas al met verzendkosten maar ze hebben veel onderdelen. Doe er je voordeel mee, indien van toepassing :wink:

De werk-beater in actie

17 likes

Gaaf deze kleurstelling. Positieve display staat hier ook zeer fraai in.

Ik ben op het moment in afwachting van het arriveren van mijn Casioak mod case. Iemand hier die al eens een dergelijke mod heeft heeft gedaan voor de GA-2100?

1 like

Gewoon even een willekeurig kiekje van de huidige horloges die mijn pols rouleren. Zon stond er zo mooi op.

9 likes