Welke is die rechts onder ?
Da’s de GA-2000-1A9!
Ik zat een aantal weken geleden 13 hours: the secret soldiers of Bengazhi te kijken. Als een echte fangirl ben ik gegrepen door de gshock gw-7900 die wordt gedragen:
Plaatje voor de sfeer
Anyway, ik heb een m5610 en een rangeman. Dus heb ik hem nodig? nee. Die rangeman wordt trouwens wel echt gebruikt vanwege het kompas. Ik vind het heerlijk om op de zondagochtend door de waterleidingduinen te banjeren en dan op het kompas te navigeren!
4 weken later wordt de gw7900 hier aangeboden en toen ik hem toch wel nodig!
Ik blij, draagt weer heel anders dan de 2 andere geshocks.
Ik heb eerder nog een gwg-1000 gehad en die heb ik weg gedaan omdat ik het negatieve display zeer irritant vond. Dit is een heel andere lay-out en werkt gelukkig veel beter!
Disclaimer: ik ben bij lange na natuurlijk niet zo stoer als de soldiers van bengazhi
Unieke stijl. Ziet er goed uit met nog net dat laatste beetje zwart.
Dankje ! ben er ook echt blij mee. vind deze look ook echt stoerder uit zien met al dat extra zwarte er nog op. was wel mijn eerste intentie. maar kwam al snel achter dat dit wellicht nog mooier zou worden aangezien de kleine zwarte details bleven staan na het schuren
!
Van zwart naar RVS. Voorlopig even met een canvas strap omdat het monteren van de stalen band een lastig klusje is.
Deze is niet klein
Zag op Chrono24 g-shocks staan van 3000 euro zelfs een van bijna 9000 euro wat is daar zo’n bijzonder aan ja materiaal van Titanium maar verder niks bijzonders.
Zijn vaak beperkte series met heel wat functies…
Maar officiële prijzen gaan van 99 euro voor G-shock tot 4000 euro voor een G-shock PRO.
Deze kost 4000 euro…
Deze slechts 100 euro:
Als ik geld teveel had kocht er wel eentje, maar dat heb ik niet.
Hangt er een beetje vanaf. Er zijn G-shocks in kleurtjes die niet vaak voorkomen of veel gemaakt zijn wat de prijs doet stijgen. Daarnaast heeft Casio bij sommige modellen ook wel de weg naar boven met de prijs gevonden. En als je dan dat laatste ook nog eens combineer met een beperkt verkrijgbaar kleurtje gaat de prijs al helemaal omhoog. Ook is het natuurlijk zo dat je altijd een bedrag voor iets kan vragen en hopen op een koper.
De MRGB5000-BA1 Limited Edition die @BMWX6M post is een mooi voorbeeld. Met betrekking tot functies kan hij naar mijn weten evenveel als GW-B5600BC-1BER van 160,-. Maar ja, de een is plastic, en de ander zit in een heel wat nettere titanium behuizing + band. Gooi daar een limited sausje overheen met een speciaal kleurtje.
Dus ja waarvoor, omdat het verkoopt kennelijk.
Vanuit de camohut van uncle Drex, een setje plastic fantastic!! ( met helmcamera die wat storing heeft )
Niet allemaal G’s maar toch behoorlijk kek!
Links twee Illuminators Big Face en rechts een G-square en een G-6900 classic.
Het is behoorlijk fris hier maar de laser-target is gezet dus we hopen dat ze straks nieuwe rantsoenen komen droppen …
Laser-target