G-Shock only III

Pensioen, dus morgen ook vakantie.
Tijd genoeg om eens het lampje in de GW-5000U testen:

15 likes

Mijn enige G-Shock die ik zelden draag. Vind hem echt waanzinnig mooi.

9 likes

Hallo allemaal, hier even een vraag over marktplaats. Ik las hierboven dat een aantal van jullie some je G-Shock’s op marktplaats verkopen. Zijn jullie dan te herkennen op een of andere manier? Ik zit namelijk veel post op marktplaats met slechte foto’s of nauwelijks goede info. Dan denk ik meteen: ‘dit is gestolen of nep’. Ik ben trouwens nog op zoek naar een Gravitymaster GPW-1000-4A Die oranje uitvoering.

Denk dat de meeste gshocks die op MP staan van non horlogeliefhebbers zijn. waardoor ze gewoon in de beschrijving zetten ‘‘Leuk horloge’’ omdat ze er geen verstand van hebben. tenminste je ziet ze zelden. Of sommige gaan er vanuit dat alleen kenners er voor gaan dus geen uitleg nodig hebben. Een neppe G shock kom je niet snel tegen. de markt is te klein daar voor. die dingen zijn al niet duur.

1 like

Kennelijk was er wel een tijdje een namaak CasiOak plaag toen ze nog zo gewild waren en voor t dubbele weggaan.

2 likes

oh dat wist ik niet haha. maar goed dat zijn hype horloges. waait altijd wel weg.

Ik heb in het verleden al Mudmasters op MP gekocht onder de €100,00 echter de laatste tijd schijnen er mensen te verkopen, die meer verstand van zaken hebben. Ik vind de prijzen alleen maar omhoog en omhoog gaan.

ja wat gaat niet omhoog… de Mudmasters zijn ook veel fake van btw… dat heb ik wel gemerkt.

Heb hem nog geen week!! :sweat_smile:

1 like

haha ben voorzien. heb er 1 kunnen ophalen. dit voelt toch meer tank om mijn pols :smiley: GBD200 gaat het blauwe in.

GA-100 ook opletten, zeer veel namaak.

1 like

zou niet weten waarom :rofl: die dingen zijn zo goedkoop te vinden he… en nieuw kost niks.

Zelfs de goedkoopste, F-91W, is namaak te vinden. Dus mjah

1 like

dat is een erg populair model he. klein verschil. maar wel apart ja

10 likes

:mechanical_arm:

11 likes

En hij is binnen.
Blij mee, wordt vanzelfsprekend mijn daily beater :muscle:

20 likes

:slight_smile: klopt denk ik wel, ik heb er ook een paar te koop staan. Ik mag hier ze nog niet aanbieden helaas.
Ben wel een hele echt g-shock liefhebber, alleen heb ik er teveel🥴

1 like

M’n eerste G-Shock maar niet de laatste :slight_smile:

10 likes

12 likes