Is het nog gelukt…
Jup
Tof ding hé
Heb hem nog niet heb jij een wristshot?
Gaaf! Kan niet wachten
Dat kastformaat of ietsjes kleiner en wel in titanium en het binnenwerk van een GWF-D1000 (of een upgrade), dat zou weer een verkoopklapper kunnen zijn, zeker als ze dat tegen de 600 euro aan zouden bieden.
De andere titanium frogman die nu op de markt is, is het 6400 euro (of 5000, zonder de metalen band) mij ook wel wat te duur.
Ik heb een vraag over mijn gst b100.
Dit is mijn GADA .
Heb ook een gst b100xb-2a.
Deze is stuk .
Reparatie zou €400 kosten.
Past het uurwerk van de GADA in de xb 2a.
en zou er iemand op het forum zijn die me hier dan bij zou kunnen helpen.
De blauwe met carbon is stuk voor de duidelijkheid
Dat is niet erg. De module zelf is dichter dan een kluisdeur. In het begin was mijn GW6900 naadloos en nu, zo’n 8 jaar verder is de bezel wat flexibeler geworden. En gladder. Slijtage, temperatuurwisselingen… hoort er allemaal bij.
Nice ! Wat is dit voor bijzondere ?
Romantisch hoor Zonder gekheid: echt mooie en coole Casio’s!
De GM-2100C-5A om de pols. Waarom deze casioak? Duidelijke leesbaarheid door het kleur van de wijzers en de positieve digitale display. Vond hem met de beigegroene nato ook eens iets anders.
Heel mooi! Positief display is een pre, bandje waarschijnlijk comfortabeler dan resin. Mooie kleuren combinatie. Vond alleen de kast wat blinkend in enkele unboxing video’s.
Vakantie 2023, beetje te laat geboekt, alle vaste stekken helaas al vol…
Dan maar eens naar een ander land.
Normaal gesproken neem ik mijn Rolex altijd overal mee naar toe maar naar dit land wil ik eigenlijk uit veiligheidsoverwegingen mijn Rolex niet om.
Dus op zoek naar een ander Vakantiehorloge…
Ik moet ermee kunnen douchen, zwemmen, snorkelen en eigenlijk gewoon altijd om kunnen houden.
Na wat vergelijken en rond googlen uitgekomen bij de Casioaok oftewel de Casio GA2100 series.
Maar welke kleur/model en wat zijn de voor en nadelen?
Als snel erachter gekomen een Negatief display te mijden, oké dat maakt het al wat makkelijker.
Metaal is wel mooi maar wat een geld,
was van plan niet meer dan 100 euro uit te geven
Dan maar gewone zoeken, maar ja welke kleur?
Een paar YouTube filmpjes later erachter gekomen dat er vorig jaar ook een model met Bluetooth en Solar uitgekomen is, dat is wel heel handig!
Geen batterijen vervangen na 3 jaar, en automatisch instellingen via de telefoon.
Ja dat wordt hem!
Keuze wordt nu nog makkelijker want met Positief display heb je alleen zwart of geel.
Zwart is wat zaai, ik hou wel van wat kleur in me leven…
Dus uiteindelijk is het de gele Casio GA-B2100 geworden
Nu alleen nog wachten op de pakketbezorger…
Wat is er stuk aan dan?
De GST-B100-1A en GST-B100XB-2A zijn uit dezelfde subserie dus lijkt me wel.