Een heerlijk origineel, solide en waterdicht vakantie horloge. Hoewel, alleen voor de vakantie?
Ja dat zou voor mij ook een must zijn, positief display.
Alleen moet je het horloge uiteindelijk wel op waterdichtheid laten testen maar solar is bijzonder praktisch. En met een app alles instellen is niet voor G-Shock puristen begreep ik vanwege de afhankelijkheid van een smartphone, maar wel heel erg handig!
Ik hoop dat er voor de Bluetooth versie metal case uitvoering met positief LCD display komen in verschillende kleuren.
Dit is voor mij ook de mooiste. Heb een aantal andere versies gehad maar alleen deze is blijven hangen. Echt een bijzondere kleurencombi. De kleuren blijven bij elk wisselde licht weer veranderen van chocolade bruin naar koper goud.
De band is een standaard band die je bij andere shocks van deze prijsklasse ook krijgt. Op zich prima. De kleur is ook weer bijzonder. Semi transparant met ook weer een beetje bruin grijze tint. Past er precies bij.
Zou ik me niet te veel zorgen over maken.
Heb een 15 jaar oude GW-6900 en een even oude Riseman vorig jaar even in een industriële wasmachine getest, kwamen er perfect uit.
Sterke krengen zijn het!
De bezel, zeker bij de modellen van omstreeks 2000, zijn het zwakste. Het binnenwerk zelf hoef je je geen zorgen om te maken. De G-Shock’s zijn gemaakt om dit te weerstaan, op Youtube zelf filmpjes ingevroren, in kokend water, etc…en bleven werken! Zelf enkele in collectie, ik draag ze maar probeer er wel zuinig op te zijn. De bezels, buiten de bekendste modellen, zijn bijna nog onmogelijk aan te raken.
Heb even een vraagje, de zoon van mijn kameraad vroeg of ik de volgende G-Schok heb. Niet dus!
Maar wellicht heeft iemand van jullie er 1 te koop, niet voor mij dus.
Hij zoekt de Casio Gshock MTG-B1000TF-1A 35th anniversary, als iemand die heeft, ik ga er niet tussen zitten geef ik wel zijn tel. door!