G-Shock only III

Haha!:+1:

Gisteren ontvangen en vandaag voor het eerst om. Mijn N.A.: de JDM uitvoering van de Casio G-Shock
GW-M5610NV. Een mooie donkerblauwe uitvoering.

11 likes

Netjes :+1::+1:

2 likes

Dik :star_struck:

1 like

Mijn nieuwe aanwinst voor het zwemmen en gaan leren duiken.

12 likes

Nog steeds in shock hoeveel fijner dit draagt dan de dw5600

19 likes

Deze heeft een fijne band inderdaad en dat extra gewicht voegt ook wel wat toe vind ik zelf. Geniet ervan!

1 like

Ik had gelezen dat hij zachter was. Maar zo zacht? Echt een genot. En die strakke kleuren op het scherm maakt het echt een allrounder zonder poespas kleurtjes

2 likes

Ik overweeg hem ook maar het display is toch identiek aan de GW5610?

Zeer zeker niet. De display van de gw5000U is scherper. En word niet wazig op bepaalde hoeken wat de dw5600 en gw5610 wel hebben.

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik heb ook een GW-5000U maar ik vind onder bepaalde hoeken het display wat vaag.

2 likes

Uiteindelijk blijft het een digitale display. Maar hij is sowieso scherper en beter dan de gw5610. Minder ghosting om het zo te zeggen. En eerlijk gezegd heb ik vanuit alle hoeken een scherpe display

1 like

Ja, identieke module.

Vreemd. Want het is dezelfde module, dus hetzelfde display.

Dat klopt. Maar mijn 5000U is echt crispy :smiley: geen moeite met lezen onder welke hoek dan ook

Ik heb de 5000U en de 5610U gehad en heb nog steeds de S5600U-1JF en het verschil tusen deze positieve (TN) displays is volgens mij minimaal:

Het negatieve STN display van de GMW-B5000GD-1JF is een stuk minder goed afleesbaar dan de positieve TN schermen (maar wel te doen):

En dan last and certainly least heb ik de M5610U met negatief TN display ook gehad en die vond ik - zeker binnenshuis - gewoon heel slecht afleesbaar dus die heb ik snel verkocht:

9 likes

14 likes

De trouwe workbeater + GMT op BKK

12 likes

Ik dacht vandaag precies hetzelfde!

10 likes

Ik niet

9 likes