Toch besloten om de ga2110 weg te doen. Super fijn horloge. Maar de feeling van een square ligt mij toch beter. Gezien ik al een paar jaar lang de gw5000u wou, maar altijd te duur was nieuwprijs, heb ik dan eindelijk voor een vriendenprijs de gw5000u weten te bemachtigen. Geen woorden voor hoe fijn dit ding zit om de pols en wat een plaatje
dit is echt een typisch ‘‘je moet hem zelf om hebben om het te begrijpen’’ gevalletje. Alleen het rubber alleen al dat zo fijn zacht is en het gewicht wat hem meer premium laat voelen. crispy display. heerlijk ding.
Goeie vraag. Gek genoeg is dit al voor meerdere jaren mijn holy grail waar ik graag mee zou eindigen. Ik kijk meer naar wat ik zoek in een horloge. kan ik wel naar een rolex, ap, of patek kijken die ik ooit in de toekomst kan halen, maar zal niet realistisch zijn. Horloge moet ook wel het geld waard zijn voor wat je krijgt he . de GW5000U oogt ruig en stoer, niet te opvallend en kan met alles aan voor elk gelegenheid. zal altijd precies op tijd lopen en kan alle dagelijkse stoten hebben en meer. Maargoed iedereen weet wat een G shock aan kan
heb veeeel modellen geprobeerd maar dit is echt eind station.
heb nog heus wel een Seiko two tone in mijn collectie en een cheap addiesdive explorer megaquartz voor hier een daar staal op mijn pols. maar de G zal voor alles/dagelijks zijn!
GMA-S2100 gemod met stalen kast en andere pushers. Even priegelen, bijna vergeten foto’s te schieten maar nog net optijd wat beeldmateriaal kunnen maken:
Wat GShock betreft toch ? Ik heb nog wel een aantal horloges die ik wil proberen, geen grail want die heb ik niet. Als ik een leuke zie dan koop ik die of probeer er voor te sparen. Maar met een 2e kleine op komst zal sparen niet hard meer gaan Dus dan maar kopen wat bereikbaar en leuk is !
Haha wat betreft[quote=“Hans82, post:1648, topic:410572”]
Wat GShock betreft toch ?
[/quote]
Niet alleen g shock. Gwn allround dit is alles wat ik van een horloge vraag. De looks, en de functies en sterkte van het horloge. Vandaar dat ik zeg ik ben klaar haha. Kwestie van de horloges verkopen die ik niet meer zal dragen gezien ik dr 5000 nu heb