G-Shock only III

Precies.
Douchen of hardlopen waarbij je pols warmer is dan de buitenlucht geeft vrijwel direct vocht in het glaasje. Ik heb er meerdere gehad en ze hadden het allemaal.

1 like

:zipper_mouth_face: zelfs met hardlopen??? he bah…zelfs dat niet? nu twijfel of ik hem moet houden :rofl:

neem aan meerdere casioak’s ?

1 like

Die ja. Heb ook een 5600 en die heeft er geen last van gelukkig.
Met hardlopen tegenwoordig een Garmin om. Hoef ik m’n PR’s niet meer te onthouden :sweat_smile:

nou het ding is, dat er eigenlijk wel bij meerdere g shocks modellen het zelfde probleem ontstaat. de meeste mensen die ‘‘dit niet kennen bij bij HUN g shock’’ zijn misschien ook wel de mensen die nog nooit in zo’n situatie hebben gezeten waar ze van een warme omgeving DIRECT ergens in een koude omgeving komen en dan ervaren alsof hun horloge nooit last heeft gehad van condens, omdat dat dus niet mogelijk is als je nooit in zo’n situatie heb gezeten. zelfs bij duikhorloges die alleen een scewdown crown en screwdown caseback hebben gebeurd dit blijkbaar.

1 like

Ik heb nergens last van gehad op vakantie met mijn zomergele Casioaok.
Sauna, koud water, hete douche, zee, zwembaden, van heel hete douche naar (airco) koude kamer, gelukkig totaal geen last van condens gehad :+1:

13 likes

wauw dat is opzich wel een positief iets dat dit ook gewoon kan. wat gek dat zoveel Casioak’s hier last van hebben. vraag mij echt af wat dan het probleem is.

Misschien zitten de Solar Bluetooth Casioaks beter in elkaar? Zijn ook 0,2 mm dikker. (Zal wel niet)

Heb trouwens ook de knoppen regelmatig in het zwembad gebruikt, dacht zal vast wel kunnen :smile:

of dat het verschil maakt weet ik niet. Wat er binnen ook anders is ( bluetooth en solar ), lijkt het mij sterk dat hier een andere pakking / caseback op zit of de pushers anders zijn geïnstalleerd …

1 like

Hier ook deze zomer alles mee gedaan niets op aan te merken :+1:

11 likes

11 likes

Ook in dezelfde omstandigheden gezeten als meneer met de gele casioak? :joy: zo ja, dan ben ik bang dat er ook nog is echt een verschil in kan zitten zeg… het zou toch niet

De Bluetooth solar versie kwam wel een ruime tijd later uit, wellicht kinderziektes aangepakt :+1:

1 like

Alles behalve sauna :laughing:

Ik ben ook klachtenvrij. :sunglasses:

10 likes

Goh… zou het dan echt aan de non solars liggen… :sweat_smile:

1 like

Tja als dat toch is ergens zwart op wit zou staan :upside_down_face:

1e glasschade is een feit… :sweat_smile:

9 likes

Ai zonde. Met een tank overheen gereden?

4 likes

11 likes

Duurtestje Casioak GA-B2100c-9A:

4 likes