G-Shock only III

Mijn NA: De B5600SL en mijn eerste square :heart:

13 likes

Fijn weekend iedereen

19 likes

Zojuist besteld. Geen spoilers please xd

Hoe wat? wil ook zo een boek!

70 euro uit de portemonnee trekken en deze link volgen
https://www.horlogeforum.nl/t/g-shock-only-iii/410572/1908?u=erikje

1 like

Begreep wel dat er een aantal ‘foutjes’ in stonden. Niet originele bezel van horloge op de kaft bijv. Wil m overigens nog steeds :joy:

Zie dat het boek op dit moment, uitverkocht is. Kan je wel inschrijven om op de hoogte gebracht te worden als die weer op voorraad is.

1 like

Klopt voorraad er weer door, altijd maar wachten :grin:

Zojuist over gezet op staal.

8 likes

Nee, de echt hele dure modellen vind ik het niet waard.

Bij ongeveer een 2000-2500 euro houdt het wel op met de toegevoegde waarde, wat daarboven komt zijn de kunstwerken, zoals de handmatig gehamderde of gesneden bezels waar veel tijd in gaat zitten.

Als je een G-Shock echt voor de features wil, koop dan voor 300 euro een GW-9400 rangeman, die is net zo groot, een stuk lichter en kan veel meer dan een MR-G.

Bij een MR-G heb je aan de andere kant wel een gehard en DLC gecoatte titanium kast met saffier en een metalen band erop, maar een relatief basic uurwerk (met in dit geval een GPS antenne).

Het is vooral de cool-factor.

16 likes

Wow, echt vet :star_struck:

Deze is echt machtig.

Wat een gaaf horloge zeg!

1 like

Bedankt! Het is de B5600SL in een metalen band/kast van ome Ali.

Nu ik toch lekker bezig ben met G Shock, hoort deze er toch ook wel bij, gisteren besteld met wat extra korting door de ING-punten:

GW-M5610U-1ER

15 likes

Gaaf, square is toch wel een classic. Erg blij met de mijne maar had liever ook solar gewild. Zit nu voor een Casioak te kijken, goede tip van de rentepunten. Scheelt toch weer een tientje.

2 likes

Tegenwoordig Casio in de ING winkel? Tot voor kort vooral Seiko

1 like

Nee, voor 250 punten krijg je een code voor 10% korting bij Brandfield. Maar er zijn ook andere kortingsopties te koop in de ING-winkel. Schaap en Citroen bijv.

2 likes

Kan je niet verkeerd mee gaan :+1:

1 like

We blijven toch die zuinige Hollander, zelfs in deze, mogelijk, dure hobby :joy:.

1 like

Ik heb me ook al rot gezocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like