Ik had het beter direct wat duidelijker moeten beschrijven.
Ah oke, weer wat bijgeleerd. Ik ken niet zoveel van g shock maar als mijn daily het opgeeft komt er één . Thanks voor de info
Er staat er net 1 in het blauw, wel met negatieve display.
In Japan, maar hij is nog niet in NL.
Is niet anders, is gewoon een DW-5040PG-1(JR). Alleen, ik kon hem in bijv de EU en bij Chrono24 en Amazon niet meer kopen. Dus op Buyee(.jp) gekeken, en daar stonden er best wel veel, maar bijna allemaal uitverkocht, op 1 na, en die heb ik besteld. En bij Buyee komt hij eerst naar hun opslag, en dan pas naar mijn huisadres. Buyee heeft hem dus gekocht voor mij.
Is dit het antwoord voor je? Of bedoel je iets anders?
Story time: + NA
Na de aanschaf van de knalgele Casioak als vakantie beater voor deze zomer (en dus ook mijn eerste Casio horloge)
Betrap ik mezelf erop dat de Casioak na de vakantie toch meer draagtijd krijgt dan verwacht.
Zodoende heb ik mezelf toch wat meer verdiept in het merk Casio en kwam ik er al snel achter dat een Square niet uit kon blijven.
Na aardig wat leeswerk, tientallen reviews en vergelijkingen te hebben bekeken was ik tot de conclusie gekomen dat het een
GW-M5610U of GW-5000U moest gaan worden.
Dus op naar de winkel om te passen…
Helaas de GW-5000U niet gevonden maar wel bij toeval nog een DW-5040PG 40th anniversary
het gouden display trok dan ook meteen mijn oog, wat een beauty!
Maar ja redelijk basic, geen mb6 geen solar…
Maar wat was die prachtig en wat zat ie heerlijk om de pols
Ach fuck it! mijn Submariner heeft ook geen mb6 of solar
Zodoende mijn NA en eerste Casio Square
De DW-5040PG-1 40th Anniversary
Gefeliciteerd.
Netjes hoor! Erg mooi
Supervet!!!
Oooh deze wil ik ook zo graag! Helaas nergens meer te verkrijgen.
Ben je één van de weinige in Nederland. Volgens Casio Nederland, waren er maar 20 voor de NL markt.
Geniet ook zeker van mijn 5040
Mooi hoor gefeliciteerd en geniet ervan.
Voordat ik er een ergens bestel:
Mocht iemand zijn Gw-5000u willen laten gaan… Dan graag een pb