G-Shock only III

Die zou ik ook wel graag willen hebben :star_struck:

2 likes

14 likes

15 likes

14 likes

Thanks!

Ach ja is een afweging die je maakt, mij maakt het niet veel uit, de looks maken een hoop goed :+1:
Ik heb ook een Casioaok met tough solar voor de “broodnodige” zonne-energie :grin:

Maar mocht er een keer een leuke aanbieding voorbij komen…

Heeft iemand nog een paar adresjes met oudere collecties Casio’s en Citizens in Nederland/aangrenzend aan Nederland?

Wil even een roadtrip plannen om wat oudere modellen te zoeken/zien.

Niet alle G-Shocks zijn knoeperts op mijn 17cm pols, dit kan prima, vind ik:

GW-5000U-1ER

18 likes

Even lekker gedoken met mijn horloge bij het Hof van Saksen🤿, watertemperatuur was heerlijk zie foto🥵

13 likes

Ik heb 'm eerder gehad. Snapte toen de meerwaarde niet t.o.v. een 5610, dus verkocht… Na een stuk of 5, 6 g shocks bleef deze altijd in het achterhoofd zitten, dus heb ik 'm toch weer aangeschaft. Dit is toch wel een heel fijn klokje hoor.

Zo gaan die dingen soms.:sweat_smile:

18 likes

8 likes

Nu een week in bezit en niet meer van pols afgeweest. Wat een draagplezier en dat met mijn eerste square :blush:(Foto van vanmiddag / cross post)

Casio B5600SL (Mod)

14 likes

15 likes

12 likes

Limited editie van 1, goud, geen resin, 55 robijn lagerstenen, en multiband 6.

Ziet er niet eens zo heel gek uit voor een generatief/AI structuurontwikkeling.

3 likes

Ik heb deze dus nooit gehad. Maar het feit dat ie een RVS behuizing heeft van binnen, spreekt mij erg aan. Misschien toch maar eens aanschaffen!

1 like

Toch wel cool om te zien wat er allemaal in t buitenland bij juwelier ligt. Prijzen liggen hier in Vietnam wel hoger dan in NL. MT-G die in NL 1050 kost, zit hier op dik 1225 euro. De Titanium 5000 op de foto zat met 30% nog steeds op 920 euro.

13 likes

GW-m5610u-1er vs GMW-B5000d-1jf

Toch meer verschil in display kwaliteit dan ik had verwacht, zeker in het donker.

12 likes

Wat een verschil ja.

Heeft de 5610u geen STN display ?

Verschil zeker, maar deze foto geeft wel vertekend beeld.
De 5610 is wel beter dan op deze foto.

7 likes