G-Shock only V

Tot nu toe gaat het goed…maar ook net een tweedehands exemplaar gekocht die geel is idd. Fotootje daarvan volgt als de nieuwe band erop zit.

Bewegende beelden van de nieuwe Gw-bx5600 met mip display :slight_smile:
https://youtube.com/shorts/MCFbqKK0ja8?si=-ruw_FiLRG__-g2A

Edit: de link werk niet denk ik. Even zoeken op YouTube op Gw-bx5600 en dan is het dit filmpje

9 likes

Bij mij op de telefoon klikte hij netjes door :slight_smile:

1 like

NA nummer 3: de DW-5600SBY-4. Superleuke rood horloge met eigenwijze blauwe lijn. Het horloge is geïnspireerd door het iconische Shibuya-district in Tokyo.

13 likes

Mag vanaf vandaag ook meedoen in het topic

11 likes

Mijn onbetwiste favoriet :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Mooie aanbieding bij Bol voor wie hem nog niet heeft :+1:

https://www.bol.com/nl/nl/p/casio-g-shock-gw-m5610u-1er-herenhorloge-43-mm-zwart/9300000048429659/?

10 likes

Mooi prijsje :+1:

Maar ik heb net deze gekocht :grin:

13 likes

10 likes

Uit Hong Kong via Catawiki dit pareltje : GC 2000 ongedragen, compleet met originele documenten en doos.
O.k. je kunt er alleen maar de tijd mee aflezen, maar wat een prachtig horloge van 25 jaar oud. Foto’s zeggen meer.

Hier wordt ik nu blij van.

26 likes

@kj2 @ESMilde @Hieronymus1 @AstraJuke

Thanks nog voor de input! Kan me niet herinneren dat er ooit grote druk op uitgeoefend is. Ga eens kijken of het het fixen waard is.

Gr, Vigorelli

3 likes

Vandaag m’n nieuwe aankoop binnen gekomen :heart_eyes: :ring: :watch:

DWN-5600-1ER

Samen met z’n grote broer de DW-5600UE-1ER

En eentje met m’n CRW-001-1 :ring:

12 likes

Ik vind hem leuk, maar is dat vierkante vakje
(rechts bovenin het scherm) waar normaal de datum staat altijd leeg? Geen datum?

Datum komt wanneer je de “mode” knop indrukt…
Wss te klein om te lezen in de rechthoek…
Er komen alleen de letters DT (dual time) en ST (Stopwatch) in de rechthoek te staan, wanneer deze geactiveerd worden.
De echte funfactor is dat het echt een bandje is met buckle, van heel goede resin… Die je echt zoals een echte g-shock kan sluiten…
Ook de displaystand in het doosje is echt heel leuk!

2 likes

SHINJI! GET IN THE ROBOT!

3 likes

Als hij niet zo duur was, had ik hem zeker toegevoegd aan de kleurtjes box!!!

2 likes

7 likes

Een GShock GD-010-1ER met leuke kortink. Of mag dat hier niet geplaatst worden :smile:

2 likes

9 likes

Ubercool :fire::fire:

1 like