Mee eens, zeker op mudmaster Monday, toch @Jooost en @FRank71
Ik vergeet steeds welke “special” dag het is … maar gelukkig gok ik wel eens goed ![]()
![]()
Druk bezig geweest om een nieuw werkhorloge met stappenteller te vinden… Of te klein of te ingewikkeld… Toch maar weer uitgekomen op een GBD-H1000
Ik heb nog een paar bandjes liggen, dus lekker uitproberen ![]()
Vooruit. Doe ook een keertje weer mee hier ![]()
Heb helaas geen mudmaster (meer).
Maar … een kikker zit toch ook wel eens in modder ?
Nieuw thema
@Mozaiek Zit je in het goede topic? Of verwacht je gewoon dat G-shockers veel meemaken met hun horloges? ![]()
Dit.
Niet heel.het forum hangt van horloge poetsers aan elkaar toch??
Mooie combi geworden ![]()
Zeker een vette combi geworden, knalt lekker👍
Krijg er trouwens een Lego gevoel bij ![]()
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik heb er laatst ook een gekocht, dik ding ![]()
Eindelijk de onderdeeltjes van SKXmod binnen gekregen voor de GA2100, foutje bij de post, duurde meer dan 3 maanden…
Blijkt dat je voor de chapter ring het glas eruit moet halen… godsamme, daar had ik niet op gerekend, heb ik ook geen ervaring mee of gereedschap voor.
Dus, niet gehinderd door enige kennis van zaken ben ik de schuur ingegaan, met de gatenzaag iets gemaakt wat het best in de buurt kwam.
Met mijn hele gewicht op die plug leunend plopte het glas er zo uit.
Is nog flink dik gelukkig.
Alles goed schoon gemaakt, glas erin ging eerst niet zo goed, heel klein beetje O ringen vet aan de rand gedaan, toen ging het prima.
Resultaat:
Wauw!!! Dat heb je leuk gedaan
Smaakt naar meer modding? Of ben je genezen???
Zo zie je maar beetje handigheid en het is klaar, ziet er top uit en mooi dat het gelukt is ![]()
![]()
Iemand die weet of deze in BE ergens wordt gelanceerd?
Vandaag eens geen G-shock om na het werk
maar eens een ander horloge proberen wat ik eigenlijk zelden draag …
Dus dan maar een foto van mijn oude strijder ![]()
Een Breitling? Zou die het langer volhouden dan een g shock?
Anders heb ik ook nog wel een zwarte g shock voor je???