Ik heb zitten kijken naar een G-9000BP Mudman.
Dat paarse is in mijn ogen wel gaaf.
Maar ik vraag me een beetje af; Zijn er veel mensen die een G-shock kopen maar toch niet dragen omdat het toch een beetje een “anders” horloge is?
Ik zou het kreng omdoen bij sporten, klussen, watersport en af en toe op “casual friday”
Het zijn de kosten niet, maar ik zou bijvoorbeeld ook een mooie leren strap kunnen kopen voor hetzelfde geld…
Ik draag hem wel bij verwachte calimiteiten zoals werk in de tuin of klussen. Gelet op het feit dat dit niet zo heel vaak voorkomt draag ik hem dus ook niet vaak, maar het is wel mijn bron om te bepalen wat exact de juiste tijd is zodat ik de andere klokkies gelijk kan zetten.
Ken t wel een beetje. Vind ze stiekem best erg cool maar als ik ze om heb dan de k ik toch vaak: mwa en gaan ze weer van mn pols af. Vind vooral de gadgets die erop zitten leuk.
Ik heb 't liefst een mechanisch horloge, maar zoals zovelen heb ik een G-Shock voor de ‘klusjes’. Ik heb voor elke gelegenheid wel een horloge… De G-shocks vervullen de volgende functies:
-sporthorloge
-klushorloge
-werkhorloge (waarbij ik stoten verwacht)
-reishorloge
-actiefilmhorloge (om lekker in de stijl en sfeer te komen:P)
-en waarschijnlijk de gekste: douchehorloge
En tja, toegegeven, sommige G-shock heb ik gekocht om niet veel te dragen. Niet omdat ze niet draagbaar zijn, maar omdat ik er extra zuinig op ben: de limited editions van Batman en CTU.
Ken t wel een beetje. Vind ze stiekem best erg
cool maar als ik ze om heb dan de k ik toch vaak:
mwa en gaan ze weer van mn pols af. Vind vooral de
gadgets die erop zitten leuk.
Ik heb zitten kijken naar een G-9000BP Mudman.
Dat paarse is in mijn ogen wel gaaf.
Maar ik vraag me een beetje af; Zijn er veel
mensen die een G-shock kopen maar toch niet
dragen omdat het toch een beetje een "anders"
horloge is?
Ik zou het kreng omdoen bij sporten, klussen,
watersport en af en toe op “casual friday”
Het zijn de kosten niet, maar ik zou bijvoorbeeld
ook een mooie leren strap kunnen kopen voor
hetzelfde geld…
Zijn G-shocks ECHT draagbare horloges?
Hell! Yeah!!!
G-Shocks zijn heerlijk vooral in de zomer of op een vakantie. Ze zijn altijd cool. Wanneer je de functiebediening door hebt is hij gewoon zo handig. En wat Marnix allemaal zegt heb ik niets aan toe te voegen.
Als je een filmfan bent is een G-Shock gewoon het vetste horloge. Deze worden door zo veel aktie helden gedragen dat je dat model dan ook weer wil hebben. Hij is gewoon super functioneel, onverwoestbaar en hip. En je vindt altijd wel een model wat op je lijf is geschreven.
Hier kan je wel 10 paginas met Casio filmhorloges bekijken. http://watchesinmovies.info/tag/casio/
Heb al verschillende keren naar die modellen gekeken, maar ze spreken me nu niet echt aan.
Het zware klussen (grote verbouwingen) doe ik zelden, en dan is het prettiger om geen horloge te dragen.
Daarnaast heb ik een paar horloges in de collectie die al aardig wat meegemaakt hebben en tegen een stootje kunnen. De meest degelijke is misschien wel de Anonimo, die met de Kodiak lederen band zelfs 24 uur in zout zeewater mag liggen… Dus denk dat ik niet zo snel overstag ga voor een G-shock…
Hoewel, zie net ook een analoge G-shock? (mijn grootste bezwaar is dat digitale gedoe).
Ik heb er ooit eens eentje gekocht en had toen inderdaad zoiets van “Mwah, leuk maar toch maar weer mijn “normale” horloge aan”. Maar ik blijf het coole klokies vinden, zeker de uitvoering hierboven van Bikerplus, weet iemand toevallig het typenummer?
Het is volgens mij wel het ideale horloge voor zon- en strandvakanties, dan ben ik altijd toch weer bang dat ik een horloge onbedoeld beschadig.
Je moet zo’n knots natuurlijk leuk vinden, anders moet je er geen kopen. Maar het zijn de abolute alleskunners! Lekker in en om huis, als je gaat klussen, als je gaat sporten (ja, ook zwemmen!), met vakanties en gewoon lekker casual.
Een G-Shock kun je altijd dragen. Ik heb er vier en ze krijgen voldoende polstijd, naast de rest van mijn ‘normale’ horloges. En niemand kijkt raar op als ik een G-Shock op kantoor draag!
Hoewel, zie net ook een analoge G-shock? (mijn
grootste bezwaar is dat digitale gedoe).
G-Shocks komen in alle vormen en maten. Zo zijn er idd naast de digitale ook de analoge G-shocks.
Daarnaast zijn er voor mensen die niet van rubber houden of zoals ik het analoog aflezen van de tijd prettig vinden, maar de digitale functies handig vinden, ook stalen en ana-digi uitvoeringen.
Hier is er eentje die beide dingen combineert: