Gaat er iemand naar de rikketik komende zondag?

Ik wel, wordt mijn eerste keer. Is er iemand van jullie (met een kraam?) aanwezig?

Denk dat ik weer eens ga

Ik ga ook, eerste keer!

Ik denk dat ik er ook heenga. Ook voor mij de eerste keer.

Groet,
Arvid

Waarschijnlijk ga ik ook eens kijken wat er zoal te doen is.
Kijken of ik wat gereedschapjes vind…

Ik ga waarschijnlijk ook.

Is een hele rit maar zou wel durven.

Helaas, is een van de vele zondagen dat ik moet werken.

Helaas Ajax-PSV :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Die middag neemt mijn clubje de kampioen van vorig jaar te grazen. Reken maar dat ik daar bij wil zijn. Ik sla dus ook over.

2 likes

Heb je een seizoenkaart, of kijk je TV?

Fox Sports, alleen voor Ajax. In de huidige tijd niet zo’n liefhebber van live.
Vroeger wel, met lijn 9 naar de Meer op een jongenskaartje van 1 gulden.
Ik zie mezelf nog zo in de rij staan voor de houten kassa vlakbij Voorland.
Staanplaats uiteraard. :smile:

3 likes

Misschien ook maar weer eens even kijken.

Ik ga ook weer. Ik heb een paar keer niet kunnen gaan.

Ik zou eens ook willen gaan voor mij zal het ook aller eerste zijn,is het wel de moeite waarde moet wel pak kilometers doen :worried:

Het lijkt mij heel leuk om weer eens op de rikketik te snuffelen naar bandjes, tools en misschien horloges :wink:
Ook lijkt het mij erg gezellig om andere forumleden te ontmoeten (bowties?) Ik rijd samen met cand(Ide) richting Houten :slight_smile:

3 likes

Ik ga geen bowtie om doen. Ik ben te herkennen aan een heel mooi horloge om mijn linker pols. :smile:

2 likes

LOL! Dat spreekt idd voor zich, ik draag ook een favoriet horloge :slight_smile: Met bowties bedoel ik forumlid bowties met wie ik enkele fijne horlogedeals had op het forum :wink: (die eerdere reactie van hem)

2 likes

Je kan me herkennen aan de Autavia rond de pols en mijn jeugdige aanblik.

1 like

Wellicht om 12.00 afspreken bij de koffiehoek? Hfers herkenbaar aan het horloge om de rechter pols :grin: