Gaat er iemand naar de rikketik komende zondag?

En de Belgische tongval wellicht :wink:

En mijn Gentse tongval waarin ik met mijn vader overleg zodat de NLse verkoper ons niet verstaat. Uiteraard. :wink:

Dan zondig ik even en doe ik dat ook :smiley:

1 like

Kijk het wordt steeds leuker! Ik heb al een afspraak met Ide bij de koffiehoek dus dat komt goed :slight_smile:

2 likes

Ik ga misschien! Moet nog heel even kijken of ik dat red. Lang niet meer geweest.

Ik denk dat ik ga. Tweede keer. Vond het de eerste keer een beetje muffige bende eerlijk gezegd, maar wel een aantal aardigehorloges gezien.

We zullen zien.

1 like

Maybe maybe not

Ik ben er waarschijnlijk ook.

Ik denk ook wel. Voor wat gereedschap etc.
Bezoekje aan de tafels van Rob.
Ben ook nog op zoek naar een reis-etui voor 4 of 6 klokjes.
Iemand suggesties?

Soli

Ik ga waarschijnlijk ook, dat wordt de eerste keer dus ben heel benieuwd.

Hopelijk kan ik in de ochtend snel even langs de tafeltjes sprinten. Helaas heb ik maar weinig tijd.

Ik zal er ook zijn, zoals eigenlijk iedere keer…
En iedere keer dat ik daar loop bedenk ik me , waarom? ben ik hier… :confused:
Muffe lucht, een hoop oud spul tegen astronomische prijzen, de volgende sla ik over…

Maar… Hoppa, de volgende keer ben ik er gewoon weer… :smirk:

Pieter.

Dat zal het dit keer ongetwijfeld ook weer zijn. Maar misschien ga ik even.

Al zeker 6 - 7 jaar niet geweest. Geen slecht plan, kan ik de oude schicht ook weer 's uitlaten. Heb het budget voor de aanstaande motorrevisie opgestookt aan een paar horloges en en een subliem horlogeboek, dus nog even wat subtiel drijfstanglager-bijgeluid voorlopig. :smile:

Barrel aan de rechterzijde. De Belg met zonnebril is een echte fanaat, en bovendien zeer ā€œentertainingā€ gezelschap. Ardennen-weekendje, kortgeleden.

Sorry voor wel erg OT content. :smile:

4 likes

En om de linker natuurlijk. Een van de weinige dagen dat je er 2 mag dragen zonder voor gek versleten te worden. :wink:

Fuck OT. Een Stratos mag er altijd in dayum

Nice try. Is z’n voorloper, Fulvia… …wel in dezelfde kleuren als menig Stratos! :wink:

Trouwens, vanuit zijn auto…

1 like

Uiteraard ! Ik ben te herkennen aan mijn lengte :stuck_out_tongue:

Uiteraard. Op dit kleine GSM schermpje keek ik niet verder dan een vluchtige blik.

Topwagens!

1 like

'k ben er zonder tegenbericht ook weer bij… te herkennen aan: boomlang (1.93m) Krulsnor, en mijn horloge… altijd een van de zelfgebouwde exemplaren om de pols… :smile:

12 uur weer bij de koffiecorner?.. zal proberen het te halen…meestal kom ik niet echt met een hoog tempo door de hal heen… :).