Gaat er iemand naar de rikketik komende zondag?

Ik ben er ook, wel wat later in de middag. En op zoek naar skx007:D Na een tijdje wachten komt de dag van me eerste automaat toch dichterbij.

Ja hoor, ben er ook.
Vriendin gaat zelfs mee :smile:

Nog steeds opzoek naar een mooie 1675… maar die koop/vind ik niet daar. Veel te duur en een hoop (ge)rommel.

Ik ga denk ik ook wel. Vorige keer was buitengewoon intrigerend, van tientjeswerk tot kapitale Rolexen en vooral veel leuk vintage spul. Horloge kopen wordt 't denk ik niet, maar misschien wel wat bandjes of een tooltje of zoiets.

Ben te herkennen aan m’n onbeduidende uiterlijk, trouwens.

3 likes

Moest helaas de zomereditie overslaan, maar ben er zondag weer bij!

Mn vriendin laat ik tegenwoordig thuis…Al kan ze horloges best waarderen, na 1 rondje heeft ze het wel weer gezien. Ik wil deze keer goed de tijd nemen :stuck_out_tongue:

Mooi, dan is er buiten nog wat extra moois te bewonderen voor als we binnen zijn uitgekoekeloerd

1 like

Yep, even een mooi ruildealtje sluiten (ssst…)

Is het de moeite om er al om 8u te zijn? Zijn alle handelaars dan al opgezet?

Het is een dikke 2uur rijden voor me dus wil toch een beetje zeker zijn. Ben ook van gewoonte op rommelmarkten al om 6u rond te lopen :wink:

Ik heb samen met mijn vader weer een standje met voornamelijk vintage horloges

Mooi, ik heb Gents bloed…

Nee, je mist niet heel veel. En de prijzen zullen, denk ik, minder onderhandelbaar zijn. Aangezien ze toch denken: ja, ik ben er net en er komen straks meer niet douchende horlogeliefhebbers op leeftijd.

3 likes

Ik ga met mijn respectabele 38 jaar zondag toch even de gemiddelde leeftijd flink omlaag halen :grinning:

Een muffe bende was het vorig jaar inderdaad wel een beetje. Aan ons de taak het wat frisser te maken. Ik overweeg een azuurblauwe broek met fuchsia overhemd en turquoise lamswolletje er over heen. Beige Greve suède stappertjes met gele veters er onder…

Gewoon om even wat meer kleur te brengen. :wink:

5 likes

om nog maar te zwijgen van mijn 20 jaar.

3 likes

Of lekker in de massa opgaan in een boswachtersgroen overhemd, grijs katoenen mouwloos vest erover, bruine broek en afmaken met een paar Mephisto’s

1 like

Naarbinnen met een valse ID?

1 like

Zouden ze me buiten smijten als onder 50er?

1 like

Je vergeet de verwassen grijze regenjas.

1 like

Zo gaat Ferdinand volgens mij al :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik ben dan in de buurt, wellicht dat ik even naar binnen glip.