Ik ben zeker van de Partij, altijd wel ff leuk 
Ik ben sowieso van de partij, het is inmiddels een gewoonte geworden om met mān vader te slenteren over de Rikketik.
Daarbij heb ik een aantal zeer leuke klokjes op de kop kunnen tikken in het verleden. Maar soms kom je ook weer met lege handen thuisā¦
Kijk, dat is nou de insteek die we nodig hebben;)
Ik overweeg ook even te gaan en ben dan te herkennen aan het feit dat ik een vrouw ben 
Helaas. Ik ben die dag bij de NASCAR finals op circuit Zolder in Belgiƫ.
Aha dat is bij mij waar ik woon ik kom ook eigenlijk zou daar aanwezig zijn
ik geniet altijd van die anekdotes over muffe oude mannen. Niet deze keer, maar de volgende keer even een kijkje nemen.
Inmiddels zeker wetenā¦ik ga.
Dan ben je wel de enige. Althans, als je de meegesleurde WIS-wederhelften niet meerekent. 
Tot daar Tom. Doe je de M om?
Misschien kom ik jullie ook even bezichtigen bij de koffietafels. 1,93m lang en een rood aangelopen kop van de hitteā¦
De M? bedoel je de JLC M?
Als jij dat wiltā¦uiteraard!
Ja die bedoel ik!
Voor jou altijd! 
Ik ga ook weer even langs, misschien een domme vraag maar 1 van mijn monsters loopt niet zo lekker meer, ook een service beurt heeft niet lang resultaat gehadā¦zou ik bij Rob wellicht een 7s26-0350 uurwerk en een oranje wijzerplaat kunnen scoren?? 
Dan neem ik mijn wederhelft mee en ben ik meteen niet meer te herkennen 
Ik ga op zoek naar wat gereedschapjes.
Nog doās or dontās voor een horloge newbie ?
Ik zoek bandwissel-tools en eventueel openers voor mān klokjes.
Gelukkig de meeste zonder batterij 
Ik ben er ook!
Het KNMI zegt dat het morgen 18 graden wordt, dus in de Rikketik lokaal ongeveer 44 graden (bij sommige stands).
De checklist:
-Laat de jas in de auto
-Zet een serieuze pokerface op voor de onderhandelingen, niemand wil teveel betalen
-Draag twee horloges tegelijk om te laten zien dat je een serieuze mafkees bent
-Beloof je partner haar/hem mee uit eten te nemen als die maand de afschriften niet worden bekeken.
-Neem voldoende cash geld mee, maar niet genoeg om een Patek te kopen (zakkenrollers of je koopt per ongeluk echt een Patek)
-Zwaai terwijl je langs de stands loopt regelmatig in het rond, als je nog zoān idioot ziet dan heeft hij ook een account op Horlogeforumā¦

Denk nie dat ik t ga redde, teveel te doen nog