Candide te herkennen als:
Heren (en dame), tot morgen.
Speel het spelletje āSpot de belg met autavia omā om me te vinden. En misschien rond 12u aan de koffiehoek als ik het nog niet allemaal gezien heb.
Morgen helaas niet. Mān zwager, met wie ik zou gaan, kan (toch) niet en ik heb ook nog 'n verjaardag, morgen. Dus, misschien de volgende. Ach en een keer per jaar is ook wel genoeg, eigenlijk. Toch wel interessant altijd. Alle riekende en rokende zestigers ten spijt.
Liggen vaak wel horloges die je toch niet iedere dag ziet, irl. En Rob van Monsterwatches heeft ook altijd wel wat bijzonders mee. Nou ja, ik wens iedereen die wel gaat veel plezier! En die tip van luchtig gekleed gaan, i.v.m. het slechte binnenklimaat, zou ik zeker in overweging nemen! 
Is reikende nu ruikende of zeikende zestigers. 
Groet van een zestiger. 
@watchagain Oeps, nee dat moest āriekendeā zijn, als in oud Nederlands voor ontbrekende of kapotte douche.
Meteen even verbeterd.
Ok, riekend had ik nog wel kunnen plaatsen. 
Jep tot morgen! Ik ben herkenbaar aan mijn titus chrono met of nog zonder een mooi nieuw bandje 
Moet helaas werken. Hoop volgende keer er weer naar toe te kunnen.
Morgen te herkennen aan de brass maranez om de pols, tenzij ik die morgen kan verkopen/inruilen.
Als je iemand ziet met zowel een Omega Connie als een Breitling op een zwarte silicoonband, dan ben ik datā¦
Ik ben te vinden bij de Friese staartklokken. Herkenbaar aan mosgroene halflange jas en legerkisten.
Ik kom ook even die kant op, op zoek naar wat gereedschap
Fijne Zondag nog 
hahahaha. Dat was niet best inderdaad. Althans, vanuit mijn perspectief. Jij ook een fijne zondag.
PSV een terechte winnaar!
Ajax kampioen terugspelen op een keeper die 9 van de 10 keer de lange bal hanteert die bij de tegenstander terechtkomt.
Ik ben er zo zachtjes aan wel klaar mee, Ajax is Ajax niet meer. 
Van een - al vijftig jaar - Ajax fan.