ik had het niet beter samen kunnen vatten
Eh, ik heb in de inschrijvingsformulieren niet gelezen dat dit forum alleen voor diegenen is die de Rikketik een warm hart toedragen. Ik dacht dat je met name horloges gewoon leuk moest vinden.
Want Nederlandse handelaren zouden nooit meuk aanbieden op horlogegebied, het moet de schuld van buut’nlanders zijn.
Laten we misschien zeggen dat er mensen zijn die een bonte en gevarieerde markt als de Rikketik op prijs stellen, en anderen die dat niet doen. Laten we dan ook stellen dat dat gewoon allemaal mag.
Dat jij van WC Eend de WC Eend beurs een geweldig instituut vindt met kundige mensen die hart voor de hobby hebben is dus ook je goed recht.
Ik neem aan dat er niet veel horlogemakers zijn die voor hun totaal onbekende derden horloges restau… eh,
wacht. Sorry hoor.
U heeft uw lolbroek weer uit de kast getrokken?
Of hing de grapjas nog aan de kapstok?
Het is trouwens ook wel lekker weer voor uw grapjurk.
Ik gok op de het laatste scenario!
Niet meer van deze tijd? Ben je wel eens vaker op verzamelaarsbeurzen geweest?
Het is vooral een beurs voor mensen die van vintage houden. Als je je horloges het liefst glimmend van de dealer hebt, kan ik me voorstellen dat de Rikketik een teleurstelling is. Niet echt een reden - van beide kanten - om je druk te maken.
Ik ben maar kort geweest, was aan de late kant. Misschien daardoor vond ik ook niet veel van mijn gading. Ik was verbaasd dat deze Seiko V.F.A. er nog lag, in een rommelbakje bij een Fransman in het laatste pad - hoewel ik het zelf ook niet aandurfde zo ongetest en zonder batterij.
PS @gekkehuus, dank voor de foto. Volgende keer zal ik je gedag zeggen als ik voor de kraam sta!
Elk het zijne hé jonges… het spreekt voor zich dat een dergelijke beurs meer de vintage liefhebbers zal aanspreken hé… dat zijn meestal ook de mensen die graag op rommelmarkten vanalles van ouwe meuk oprakelen.
Het is toch niet vreemd dat liefhebbers van de nieuwste Rolex modellen of van hippe Gshock LCDtjes hun gading niet gaan vinden op deze beurs? Waarom doen we dan also iedereen deze leuk zou moeten vinden? Bepaalde mensen doen dit soort dingen graag op zondag, anderen niet. We zijn niet één horloge-liefhebber hé, maar wel een groepje aan liefhebbers, elk met hun eigen identiteiten en voorkeuren.
Nochtans wel in erg mooie staat zo te zien… duur?
Stockplaatje, maar hij was net zo mooi. Zes tientjes.
Dat is iets anders dan mensen en hun waar onderuit schoffelen.
Ik vond de beurs leuk, ik kijk nooit zo naar de mensen die er lopen want daar kom ik niet voor, als ik lekkere wijfen wil zien ga ik wel naar de kamasutra beurs bijvoorbeeld.
Hoe dan ook ik heb heel veel leuks gezien, merken die ik niet kon, maar met een chrono uit de jaren 70 thuisgekomen.
nou dan ga je je nog lelijk vergissen
op de kamasutra-beurs loopt hetzelfde publiek als op de rikketik, maar dan in een leren broek met uitgeknipte billen en met een tepelpiercing
Ohhh geil
Zeker, ik ben er a.s. zondag bij!
je hebt dan in elk geval het juiste horloge om
Kijk, voor dit soort plaatjes kom ik naar deze post! We want more: goede verhalen en leuke kiekjes van het aanbod en de aankopen!
Ohhh die is heel mooi. Nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben
edit: nu zie ik dat je hem niet gekocht heb. Band alleen al is 60 euro waard
Glaasje alleen ook al 60. Dan zitten we al op 120
Meneren met mijn voorkeuren worden bijzonder blij als het woord nochtans weer eens in het wild gezien wordt.
Waarom dit prachtige woord in ons Nederlands in onmin is geraakt is mij een totaal raadsel. Dat doen de Vlamingen beter.
Hoe snel blijdschap toch om kan slaan in teleurstelling…
Haha, sommigen blijkbaar niet. Ik was er gisteren ook en had het weer prima naar mn zin, geen horloges gekocht dit keer, maar wel wat onderdelen voor een comtoise gevonden.
Logisch dat er hier veel ouderen rondlopen, de meeste jongeren doen tegenwoordig wat anders en vinden verzamelen of horloges maar niks.
Ik was er trouwens een dag eerder ook in dezelfde hal. Toen was de NAMAC er met een miniatuurauto beurs. Daar zie je trouwens ook hetzelfde beeld, veel ouderen en weinig jongeren.
Mijn weekend was weer prima.