Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Tot straks, ben te herkennen aan m’n zwarte haar, baard, leren jas en witte GS!

Ben er ook weer bij, te herkennen aan:

Sunny sunday!:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

5 likes

Ga zo op weg met de Aevig naar Houten :+1:

4 likes

Ik zie elk jaar de foto’s voorbij komen, maar je moet je toch echt ontzettend vervelen en niks anders te doen hebben wil je naar de Rikketik gaan op een zondag :confused: Lange overjassen, naar spruitjes ruikende gasten en rare brillen met meekleurende glazen.

De Rikketik is volgens mij het enige waar vissers op zondagochtend om 5 uur van zeggen; ik ben blij dat ik hier in de stromende regen zit, ook al vang ik de hele dag niks :joy:

Veel plezier horlogevrienden! :sunglasses:

7 likes

hahaha, ik had het niet beter kunnen verwoorden Jeffrey!

5 likes

Nee…vandaag is de sterfdag van mijn vader. We gaan een dagje Den Bosch doen met mijn moeder.
Lekker een Bossche Bol met karamelsaus eten.

7 likes

Ik ben nooit geweest maar dit nodigt ook niet echt uit… benieuwd naar de foto’s :stuck_out_tongue:

sterkte en maak er een mooie dag van herinneringen van

1 like

Ik stap zo in de auto; vandaag herkenbaar aan de blauwe T.12

4 likes

Als je met dit schitterende weer naar een muffe, rommelige en - wat ik van reacties op vorige edities opmaak - dikwijls teleurstellende horlogebeurs gaat:

1. heb je een vervelend meisje thuis op de bank
  2. ben je allergisch voor zonlicht
  3. ben je een enorme horlogefreak
  4. heb je morgen óók vrij (en misschien de hele week wel :upside_down:) waardoor je morgen alsnog lekker met een blikje bier in de tuin kunt gaan zitten

Combinaties van meerdere factoren sluit ik in het geheel niet uit.

Veel plezier allemaal!

14 likes

Soort Man Bijt Hond live, what’s not to like?

8 likes

Eerste keer. Vond t juist wel leuk. Veel bekenden tegen gekomen.

2 likes

Of baas worden van een motorclub… :grimacing:

Ook even wezen kijken, grappige combi tussen man-bijt-hond, auto freaks en handelaars… wel leuk lopen snuffelen, had nog bijna een seiko bullhead gekocht maar vertrouwde de staat niet helemaal (en had niet genoeg cash bij me)… al met al best leuk om even geweest te zijn

4 likes

deze gescoord bij rob. En voor me vrouw een vintage nederlandse guilluame maanfase klokje voor weinig

7 likes

Mevrouw is aan elkaar :wink:

27 likes

Zo,ook weer thuis,ff afblussen in stijl :grin:

7 likes

excuus, voor mijn vrouw :wink:

4 likes

Wtf? Is dat iets nieuws?

1 like

Dat vroeg ik me ook al af, klinkt zoet…