Ah fijn, blij dat het is aangepast, ben nu weer rustig in mn hoofd
Pfff. benauwd en spruitjes⦠Ik zag de meute rond 12 u. bij de koffiecorner.
Viel me tegen. Had dit keer eigenlijk niet eenmaal echt een hebben hebben hebben reactie bij wat ik zag.
Ook diverse redials gezien en wat marriages.
Ok eindverslag:
- soort kruising tussen een braderie, kringloopwinkel en sociale werkplaats
- veelteveel klokken + bijbehorende bejaarde āklokkenvriendenā
- rommelige puinhoop; benauwd en donker
- geen pinapparaat binnen 4km afstand (?)
- kan mij niƩt voorstellen dat je hier iets duurs koopt
- veel buitenlandse (Franse & Italiaanse) handelaren die ik niet vertrouw
Enneā¦weinig knappe mannen
Wat is het toch steeds met die spruitjesš
Ook weinig knappe vrouwen.
Ik ben letterlijk achter een dame met rollator naar binnen gegaan en heb zelden zoveel grijze haren gezien.
Die blijven na het lezen van je eindverslag ook wel weg net als knappe dames waarschijnlijkā¦
Allemaal leuk en aardig hoor die sfeerbeschrijvingen. Maar heeft er nog iemand een leuk horloge aangeschaft?
ja sorry dat ik er niet was!
Lijkt net alsof de meeste denken dat ze naar een dark room / tindermeeting naartoe zijn geweest.
Dat van die knappe mannen kan ik niet beoordelen. De verhouding man/vrouw was wel lichtelijk uit balans . Verder kan ik me helemaal vinden in deze samenvatting.
Heb me desondanks wel vermaakt. Wat kleine tooltjes en cape cod meegenomen. En nog wat kunnen passen bij Monsterwatches. Heb me in weten te houden om niet nog een horloge mee te nemen
Passen bij Monsterwatches zou voor mij op zich al reden zijn om eens te gaan⦠maar de verhalen en fotoās weerhouden me
De Hobbybeurs in het Belgische Hasselt is geen beter alternatief, geloof me. Tenzij je net als ik je vrouw een plezier wil doen met dit prachtige weer en in een donkere kille hal naar kralen, parels, breiwol en andere zooi wil staan staren met de geur van zuurkool in je neusgaten.
Life can be beautiful
Ik zoek een 19mm vintage tudor of Rolex stalen band. Zijn de bandjes bij rittetik authentiek of is het een risico om voor mijn zoektocht daarheen te gaan?
Er waren authentieke bandjes, maar ook imitatie.
Als het too good to be true is, dan is het meestal ook niet trueā¦
Ook weinig knappe vrouwen.
Ik ben letterlijk achter een dame met rollator naar binnen gegaan en heb zelden zoveel grijze haren gezien.
En zelfs die wilde jou niet?
Ik dacht nog⦠deze kan gewoon niet snel genoeg wegkomen, maar helaasā¦
ja, onverwacht rap zijn ze dan toch ineens
Er zijn te veel mensen met die klokken rotzooi daarom ga ik niet meer. Ga wel naar een rommelmarkt is soms heel iets moois te vinden.
Ben niet heel lang geweest, dus nog tijd genoeg over om thuis lekker in het zonnetje te zitten. Niks gekocht; nog wel met een niet werkend Tissot zakhorloge in mān vingers gestaan, maar hij was me veel te duur.
Wel de nodige Forumleden gesproken, dus ik vond het al met al best leuk.
In de zon zitten vind ik overigens ook overgewaardeerd, na een uurtje heb al zoiets van, ik ga iets nuttugs doenā¦
wij zijn ook een uurtje geweest! leuke skx007j bij rob gehaald. verder is het echt een bejaardensoos!
jammer dat er niet meer retailers staan met toffe dingen.het is meer een rommelmarkt.