Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Dat vind ik dus ook!
Meer retailers met mooie spullen en gewoon veel veel minder zooi! :unamused:

Verder is het lastig horloges kopen: alles ligt in het halfdonker onder penishoogte uitgestald; soms voorzien van een zaklantaarn met led lampjes: kansloos gebeuren samengevat! :expressionless:

3 likes

komt van mensen die nooit spruitjes eten…

Laat ik dan de vreemde eend in de bijt zijn door te zeggen dat ik het WEL een leuke beurs vind waar ik altijd wel iets moois koop waarvan min horlogemaker zegt dat het een prima aankoop is.
Zoals nu. Omega seamaster 166.091 met cal 1002 de flightmasterkast en een niet origineel bijbehorende mesh band.

22 likes

Die keer die ik er ben geweest viel met dat ook op. Je moet vaak door de knieën om iets te kunnen zien & je moet daarnaast ook nog een werklamp meenemen, wil je er iets van kunnen maken… Dat is de reden waarom het bij die ene keer is gebleven :pensive:

Gooien ze over het bord en dan de bol erop. Meer voor de sier dus.
Helaas was die zaak dicht.
En ook Geit & Limoen was dicht. Dacht nog even een paar Rolexen te kunnen passen. :persevere:

Zijn altijd dicht op zondag. Welke zaak serveert die bollen met caramelsaus?

1 like

Bij Doppio.

Maar het broodhe Martino speciaal bij Mangerie 't Vervolg was ook heerlijk.

9 likes

:joy: :joy:
Sorry, ik heb nog nooit zo’n grappige poging gezien om een bossche bol er culinair verantwoord uit te laten zien.
Dat hij heeft mogen smaken! :grin:

10 likes

Voor mij is dit ook een primeur. :joy:

2 likes

Missie geslaagd

10 likes

Klopt…gewoon ff struinen maar niks kopen…niets mis mee,ik vermaak ik gewoon ook altijd .Ligt over t algemeen niets tussen maar dat heb ik ook in de
Kalverstraat .Lekker rommelen op de zondagmiddag.

1 like

Ik denk met alle horlogefans op de Rikketik heb ik op de rommelmarkt vrij spel maar afgezien van een Longines doosje viel dat enorm tegen. Gelukkig heb ik nog wat andere dingen kunnen kopen en was het niet voor niks…

Hoe staat het daar met de kwaliteitsgereedschapjes?

Ach…het ziet er iig beter en smakelijker uit dan een bol op een stukje papier gepleurd. :wink:

1 like

Heeft er een duif op je kroketje gepoept?

Dat lijkt me een nepper!

2 likes

Weinig absoluut, maar er was wel langbenig juweeltje aanwezig, die lichtelijk verveeld achter haar vriend aanliep. Deze vriend had dezelfde horloge smaak als ik, want we stonden steeds naar dezelfde klokjes te kijken. Mocht hij forum-lid zijn: respect :+1:t2:

2 likes

Die heb ik ook gezien. Die met de korte broek aan bedoel je toch ?

Nee skinny jeans met benen van 1 1/2 meter :smile:

Oh ja klopt, die ook ja.
Dus toch 2 mooie jonge vrouwen vandaag op de rikketik :joy:

3 likes

20 achter de rollator, 2 met lange benen :grin::joy:

1 like