Dat vind ik dus ook!
Meer retailers met mooie spullen en gewoon veel veel minder zooi!
Verder is het lastig horloges kopen: alles ligt in het halfdonker onder penishoogte uitgestald; soms voorzien van een zaklantaarn met led lampjes: kansloos gebeuren samengevat!
Laat ik dan de vreemde eend in de bijt zijn door te zeggen dat ik het WEL een leuke beurs vind waar ik altijd wel iets moois koop waarvan min horlogemaker zegt dat het een prima aankoop is.
Zoals nu. Omega seamaster 166.091 met cal 1002 de flightmasterkast en een niet origineel bijbehorende mesh band.
Die keer die ik er ben geweest viel met dat ook op. Je moet vaak door de knieën om iets te kunnen zien & je moet daarnaast ook nog een werklamp meenemen, wil je er iets van kunnen maken… Dat is de reden waarom het bij die ene keer is gebleven
Gooien ze over het bord en dan de bol erop. Meer voor de sier dus.
Helaas was die zaak dicht.
En ook Geit & Limoen was dicht. Dacht nog even een paar Rolexen te kunnen passen.
Klopt…gewoon ff struinen maar niks kopen…niets mis mee,ik vermaak ik gewoon ook altijd .Ligt over t algemeen niets tussen maar dat heb ik ook in de
Kalverstraat .Lekker rommelen op de zondagmiddag.
Ik denk met alle horlogefans op de Rikketik heb ik op de rommelmarkt vrij spel maar afgezien van een Longines doosje viel dat enorm tegen. Gelukkig heb ik nog wat andere dingen kunnen kopen en was het niet voor niks…
Weinig absoluut, maar er was wel langbenig juweeltje aanwezig, die lichtelijk verveeld achter haar vriend aanliep. Deze vriend had dezelfde horloge smaak als ik, want we stonden steeds naar dezelfde klokjes te kijken. Mocht hij forum-lid zijn: respect