Gaat er wel een horloge mee op vakantie?

Dat is toch hetzelfde. :sweat_smile: :zipper_mouth_face:

1 like

Shitter voor mij is quartz. Gshock etc.

1 like

Zoals het er nu uitziet gaan er 2 duikers (beide Omega) mee voor de avonden. Overdag een G-Shock om te :swimming_man:

3 likes

Dude, ik ben een horogegekkie! Wat denk je zelf? :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Zonder horloge ga ik de deur niet uit…… :joy:

6 likes

Dit was de selectie die mee mocht naar portugal. Horloges zijn passie, dus waarom niet op vakantie?
De Astron heeft zich voor het eerst keurig ingesteld op een andere tijdzone!

3 likes

Ik draag altijd een horloge, behalve onder de douche. Dat wil dus zeggen dat er altijd een of meerdere horloges mee gaat of gaan (tenzij ik ergens een week lang onder de douche ga zitten).

4 likes

Dat zijn meestal de ranzigste horloges die ik op mijn werkbank krijg. :mask: :wink:

3 likes

Gaat altijd een horloge mee. Standaard eentje om, soms een tweede mee.

Yeah in style met een Rolex en een Aston Martin gaaf !

Tuurlijk wel! De dressers laten we thuis maar een duiker en/of sportieve smartwatch gaan mee!

Dus je bent horlogeliefhebber, je bent lid van een horlogeforum, je hebt minstens 5 horloges. En op vakantie, waneer je
de meeste tijd hebt om er echt van te genieten laat je ze ALLEMAAL thuis?
Rare mensen, die horlogeliefhebbers.

Om je vraag te beantwoorden.
Er gaan er minstens 2, maar liever nog 3 mee.

10 likes

Ik draag nooit horloges

4 likes

Ik had er wel 2 bij me, maar heb ze helemaal niet om gehad, en dat vond ik zelf ook wel apart. Leven zonder horloge om je pols kan dus blijkbaar wel :smile:
Wel gelijk weer om gedaan bij thuiskomst trouwens…

Ik draag 24/7 een horloge. Altijd al zo gewend geweest.
Op vakantie dus ook.

Ho es infidel…

Je bent me er eentje. Net zoals bij de laatste SSN-trip naar Frankfurt - dan denk ik soms dat ik een misfit of outcast ben. Maar holy shit. :sweat_smile: Anyway, je was een dierbare klant van me. :wink:

3 likes

Snap ik. Slecht voor de handel. Extra krassen betekent minder opbrengst. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Yup. Op verkansie doe ik niet aan tijd. Zelfs m’n telefoon gaat bijna nooit mee als we op stap gaan. Weg is weg, ik hoor het allemaal wel als ik thuis kom. Mocht er iets geregeld worden doet m’n vriendin het wel :grin: Echt, ik vind het heerlijk. Zou ik veel vaker moeten doen bedenk ik me nu.

Edit: bedenk me net dat ik afgelopen zomer wel de hele vakantie met m’n Squale duiker heb gelopen maar dat was meer omdat m’n zoontje hem mee wou nemen om op te duiken uit het zwembad. Uit gewoonte heb ik hem toen maar omgehouden.

Precies dat!

1 like