Gaat er wel een horloge mee op vakantie?

Ook niet even met de neus tegen het raam of niet even bij een AD binnenlopen?
Make that the cat wise.

4 likes

Horloges gaan mee op vakantie
Als ik daartoe enigszins kans zie
Gewoon om de pols
In doosjes of rolls
Dat is toch welhaast een garantie

Valt te proberen en dan kom je deze man tegen op italiaanse markt

1 like

Oh gelukkig meer mensen doen dar

1 like

Ja natuurlijk gaan er meerdere horloges mee op vakantie. Zou niet zonder kunnen.

Eigenlijk niet. Even bij een AD binnelopen doe ik normaal gesproken ook niet. In ieder geval niet als ik niet de intentie heb om iets te kopen.

Eens. Raar gedrag vind ik dat.

1 like

En kijk je tijdens vakanties ook niet naar horloges van anderen, want vakantie? :blush:
Het verbaast me. Bij mij gaan hobbies tijdens vakantietijd gewoon door. En dat een horloge me met bv. op tijd komen confronteert herken ik niet. Horloges zijn gewoon mooi, een sieraad.
Vandaar mijn vragen, maar goed, iedereen is anders, gelukkig maar.

4 likes

horlogeforum.nl

OT
Tijdens vakanties/reizen met veel verplaatsingen neem ik liever niet te veel waardevolle horloges mee i.v.m. diefstal/verlies.

Bij laat zeggen 2 weken Toscane maak ik me daar weinig zorgen over en kijk ik eigenlijk niet zo naar de waarde.
In dat geval neem ik iets comfortabels mee voor overdag en iets moois voor 's avonds.

Er passen drie horloges in mijn watchroll, dat vind ik dan ook een mooi aantal.

2 likes

Bij mij gaat er altijd een horloge mee, wel probeer ik te letten op wat voor horloge het is. Het horloge dragen aan het zwembad of zee verschilt per keer, maar buiten dat moet het horloge gedragen worden :sweat_smile:

1 like

Ja natuurlijk gaat er een horloge mee!

De afgelopen jaren altijd m’n speedy 321 Ed White. Alleen niet naar het strand. Zand en een horloge = no go.

4 likes

2 a 3 horloges mee. G shock voor buitenactiviteit en wat leuks voor op restaurant etc.

Ik heb precies diè bracelet incoming.
Kanniewachten. :blush:
Om een of andere onbekende reden gaat m’n Speedy nooit mee op verkansie.
Misschien nu wel, met de comfort clasp….

2 likes

Een garmin. De echte horloges gaan samen alleen op reis.

Nice!

Omega flatlink, maar je behoudt wel de comfort clasp van de originele bracelet? Ik dacht dat dat niet paste qua aansluiting, maar mss heb ik het mis?

Oei, het is de Forstner contemporary flatlink.
Ik ga wel kijken of er een Omega comfort clasp op kan want dat is ideaal.
Ding ligt nu bij customs, bijna…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik snap het helemaal. Heb op vakantie lopen klooien met de kurkentrekker en de fine adjustment :drooling_face:

1 like

Ik denk qua dagelijkse sleur dat de telefoon een groter probleem is dan mijn horloge.

7 likes

Daar heeft iemand ooit een uitermate handig tooltje voor bedacht… :clown_face:

Inmiddels discontinued …

1 like

Altijd 4 tot 6 horloges mee. De rest de kluis in.
Horloges zijn voor mij een sieraad, maar zeker ook om de tijd af te lezen.

2 likes