Gaat er wel een horloge mee op vakantie?

Wij gaan 14 dagen weg en ik heb een watchroll waar 7 horloges inzitten mee en 1 om de pols…

1 like

Bijna goed, eng dichtbij zelfs.
Het was zo dat bij elke opvolgende vakantie naar Zuid Frankrijk er plots één kind bij zat op de achterbank. Ik vertrouw het niet meer, ga mooi niet meer naar Zuid Frankrijk.

Nee hoor…

Samen met m’n SPB143 de vaste vakantiehorloges

4 likes

Jij liever dan ik. Gaat overal tussen zitten joh.

Hij is waterdicht tot 300m dus dat zal wel loslopen.
Ff afspoelen en weer als nieuw.

2 likes

Waanzinnig mooi horloge.
Helaas erg prijzig maar wowww

1 like

Apple watch ultra, doet naast tijd aangeven, wekker etc, ook prima dienst als 2e computer bij duiken, als mijn primaire duikcomputer niet werkt of een niet verwachte waarde geeft, is een back-up heel fijn om het veilig te houden.
Ook wat minder opvallend, waar ik vroeger met een Rolex rondliep s’avonds zou ik het tegenwoordig toch niet meer zo doen….helaas.

Het is bij mij momenteel dagelijks over de 40 graden. Een horloge draag ik dan ook gewoon. Het ongemak is zodanig dat het horloge zelf daar haast niet aan bij kan dragen. Dat gezegd, ik moet gewoon mijn dagelijkse werk doen.


Er gaat er altijd 1 mee. Vaak twee of meer. Nu 7 weken in Afrika en twee fieldwatches mee. (Hamilton KF38 en Seiko SPRG). Ik vind dat horloges juist op reis goed tot hun recht komen. Daar maak je de mooiste herinneringen mee. (Ik raak snel gehecht aan dingen haha)

Ze moeten:
100m water resistant zijn
Tegen een stootje kunnen
Niet te duur (zeker hier)
Lekker dragen op rubber of NATO.

2 likes

Thanks! Nog steeds erg blij mee als daily :v:

Welke vakantie?
Gewoon lekker werken :stuck_out_tongue:

4 weken Azië

F-91W

1 like

MoonSwatch!

Mijn standaard vakantie horloge is een Casio retro (digitaal), voor mij het perfecte horloge vanwege het gewicht, de looks en duurzaamheid. En als ik wil neem ik nog eentje mee in mijn pouch. Het ligt er net aan wat voor gelegenheden ik op mijn vakantie heb… Zon vakanties eigenlijk alleen de Casio.