Precies… koffielepels genoeg (
verpakkingen moet ik ook nog wat voor verzinnen… wel goedkoop, maar wel goed… of… misschien krijg ik nog een brainwave… en verzin ik iets heel anders dan wat normaliter gedaan wordt… wie weet…
verpakkingen moet ik ook nog wat voor verzinnen… wel goedkoop, maar wel goed… of… misschien krijg ik nog een brainwave… en verzin ik iets heel anders dan wat normaliter gedaan wordt… wie weet…
Carbon klomp?
verpakkingen moet ik ook nog wat voor verzinnen…
wel goedkoop, maar wel goed… of… misschien krijg
ik nog een brainwave… en verzin ik iets heel
anders dan wat normaliter gedaan wordt… wie
weet…
misschien je draaibank instellen op het maken van houten klompjes waarin je je horloges presenteert,
je hoeft die dingen niet zoals een normale klomp volledig
uit te hollen gewoon een sleuf voor de band en een holte
voor het kastje.
hout kost je mogelijk minder dan bedrukt karton, zeker omdat je karton in grote hoeveelheden moet bestellen en er dan ondertussen van alles mee kan gebeuren, denk ook aan de ruimte die dat allemaal in beslag neemt.
b.t.w. er was hier op het HF iemand die prachtig houtsnijwerk maakte,
misschien daarmee een deal maken dat deze een mooi uitgesneden houtenkubusje maakt die je dan vervolgens
als mal kunt gebruiken om zelf houten blokjes te bewerken
in je draaibank
= een 2 delige kubus met mooi uitgesneden deksel / scharniertje
net genoeg uitgebeiteld om 1 horloge met band in op te bergen
kunnen ze dat ding later nog als presspapier gebruiken ook.
Ik denk dat het zelf maken van een doos/Kistje… toch een dure grap gaat worden…
Verpakkingen maken is niet mijn Core business… als ik een start wil kunnen maken, moet ik in rap tempo minimaal 100 horloges kunnen bouwen… dan moet ik me niet met “bijzaken” bezig moeten houden… een blok hout uitfrezen… ja… dat kost niet zo veel tijd… maar de rest?.. je moet eerst toch wel zorgen dat je een blok hebt… en dat moet op maat zijn, geschuurd, vrij van splinters… gelakt… na het frezen moet er ook nabewerkt worden…
Carbon… mooi maar duur. kost ook vreselijk veel tijd om te bewerken… gaat em absoluut niet worden… Carbon stickers?.. helemaal niet… Namaak is bij mij helemaal uit den boze…
dat wordt dus nog een stevige zoektocht…
en dan moet ik natuurlijk nog banden hebben… wat te doen?.. Leer? Titanium?.. stretchband?..(epilator?) NATO?.. Isofrane?