Dat valt wel een beetje mee. De adviesprijs van een SLA033 was 4350 euro. Maar wie zou hem echt daarvoor gekocht hebben? De adviesprijs van een SPB151 is 1350 euro. Je verkoopt een nette SLA033 nu nog wel voor zeg even 3150. Met wat korting is dat dus een SPB151+2000 euro.
Is dat met de sla017/43 en de spb143 etc niet ook?
Ik heb ook een sla017 gehaald terwijl ik de spb143 gepast heb.
Tussen die beide modellen zat veel langer en het verschil tussen beide modellen is veel groter. De SLA033 en de SPB151 zijn vrijwel indentiek in het ontwerp en verhoudingen. Ik vind de verhoudingen van de SPB143 wel heel anders en echt minder qua staat.
Maar dat weet iedereen die er een koopt ook dat ze nog nieuw te koop zijn en met korting. Lijkt me dat een SLA033 geen makkelijk horloge is om te verkopen.
Is dit nu trouwens het complete rijtje reissue limiteds?
SLA017 - 62mas grijze wijzerplaat 8R35
SLA025 - monoblock 8R55 high beat
SLA033 - uemura / willard 8R35
SLA037 - 62mas blauwgrijze wijzerplaat 8R55 high beat
SLA039 - monoblock blauwgrijze wijzerplaat 8R55 high beat
SLA041 - tuna blauwgrijze wijzerplaat 8R35
SLA043 - 62mas blauwgrijze wijzerplaat 8R35
Sommige mensen hebben gewoon wel verstand van zaken. En goede smaak. En stijl. En geld.
En sommige mensen hebben dat allemaal niet.
Maar die limited editions gaan uiteindelijk altijd weer de hoogte in, dus dat komt vast wel goed met de prijs van die SLA033. Ik zag van de week zelfs een origineel Proof/Proof voor 3250,- voorbijkomen op UF.
Als je lang genoeg wacht komt die prijs wel
Heeft die eigenaar van die proof/proof toch slechts 50 jaar op hoeven wachten voordat de prijs op dit niveau kwam!
Dat is niet lief. Kroepoek is een goed ventje.
vooruit⦠andere versie dan als bonus.
Dit was al een onzinnig topic dat volgens mij totaal uit de hand liep en die ga jij nu uppen om dit plaatje te plaatsen? Ralph zal in zān nopjes zijn.
Nee couldnāt care less
U kunt geen schone dames waarderen?
En als Zulu tevreden is ben ik het ook!