Helaas is van mijn nieuwe Alpha Sundial de kroon afgebroken (geen garantie). Dit zou ik graag gerepareerd hebben, alleen waar vind ik de juiste stift? Het gaat volgens mij om dit uurwerk: sea-gull st16.
Is hier iemand die mij bij deze zoektocht kan helpen, misschien nog beter, gelijk kan vervangen voor een schappelijke prijs? Bij voorkeur hou ik dezelfde kroon op de stift (mist mogelijk).
Heb je een foto? Had laatst ook zoiets bij mijn seagull 1963, kon toen voor een paar tientjes gerepareerd worden. Kroon was er na een val toen afgebroken.
Ik denk dat @Gobert bedoelt dat hij nooit een Alpha zou kopen
Ik ben ook niet zo van de Chinezen, maar lees hier eens, staan een paar links waar je iig verder kunt vragen:
Gobert bedoelt dat je naar China moet voor zo’n stift. Ach, er zijn ergere dingen. Ze hebben lekker eten daar en er valt veel te bekijken langs de Jangze. Maar ik zou er geen klokkie kopen.
Klopt het trouwens dat Chinezen niet dronken kunnen worden?
Mocht je die stem (st1903) willen hebben, ik heb die hier liggen en ga hem toch niet meer gebruiken. Stuur het(gratis) naar je op als je hem wil proberen.
Is hem bijna denk ik,zoek alleen de st16. Dan zal dit hem niet zijn.
@dins1 ik zou het graag proberen, alleen heb nog niet het gereedschap om het horloge te openen. Dus misschien komen we met een beetje research erachter of die wel of niet juist is.