Geef ff je idee over deze horloges

Rob biedt dit prachtige horloge aan voor een wel zeer scherpe prijs:

De Seiko SNE331, ik vind 'm wel wat hebben.

Maar, dan heb je ook de Citizen BM8476:
http://images.gabis-watches.de/images/citizenBM8476-23EE_002.jpg

Toch een vergelijkbaar horloge en weer net iets goedkoper. Verschil is wel dat de gesp niet zwart is.

Suggesties?

Het is nu zo makkelijk om foto’s te plakken, gewoon link openen, copy afbeelding, ga naar forum, en paste in topic.

http://images.gabis-watches.de/images/citizenBM8476-23EE_002.jpg

De Seiko!

Dat kan nog veel makkelijker. Zet de URL’s gewoon op een nieuwe, eigen regel en het plaatje wordt vanzelf ingevoegd!

1 like

ah ok, dus gewoon op ff op return drukken, en dan werkt het wel! :+1:
Bedankt voor de tip.

Die Seiko vind ik stukken mooier!

Ik vind persoonlijk de Seiko mooier door een aantal details (weergave van de cijfers, datum, bezel).
Succes met de keuze.

Persoonlijk vind ik de Seiko het leukst, net een fractie speelser.

Ze lijken inderdaad veel op elkaar, maar ook mijn eerste reactie is dat ik de seiko echt mooier vind. Net ff in de details op de wijzerplaat.

Ben ik nou de enige die de Citizen mooier vind? :confused:

Misschien ook wel door de gele markers en cijfers op de Seiko. De citizen oogt wat mij betreft ook strakker.

Seiko vind ik mooier.

Met alle respect. Maar ik zou beiden niet dragen. Dagaanduiding vind ik al zwaar onnodig. Als de vensters voor dag en datum dan ook nog veel te klein zijn in relatie tot de totaalafmetingen vind ik het een designfout.

2 likes

En dat gezegd hebbende zou ik ook voor de Seiko gaan. :blush:

Dag en datum hadden inderdaad weg moeten zijn en dan zou ik voor de Citizen kiezen vanwege rustigere wijzerplaat qua kleurgebruik.

Seiko. Zwarte dag/ datum

De Citizen.
Dat geel van die Seiko…verschrikkelijk…en dan wel witte wijzers en dag- en datum aanduiding :frowning:

Ik zou voor de Citizen kiezen, vind ik rustiger ogen dan de Seiko.

ik heb zelf die Citizen, het is een heel degelijk secuur horloge
alleen ik heb geen enkel bandje kunnen vinden dat hem prettig deed dragen
er is m.i. iets mis met de verhoudingen het voelt op de meeste bandjes niet goed
de leesbaarheid is wel bovengemiddeld en het heeft een uitstekende lume ( blauw)
hoewel de lume in het donker wat “vlekkerig” is,
toch een van m’n meest lang zichtbare horloges

Nee hoor niet de enige.

Ik vind de Citizen ook mooier.

Elf.

Dat is grappig. Tijdje geleden heb ik over dezelfde vraag nagedacht! ik ben er nog niet uit.Vind zelf de blauwe ook mooi.

1 like