Geef je mening

Wat denk je als je dit horloge ziet?

Hmmmm. Word ik niet warm of koud van.

ik vind hem mooi staat goed aan de pols en is niet te… zoals mijn breitling
en een mooie maat 42mm , prijs kwaliteit verhouding vind ook goed.

joost

Doet me eigenlijk niks, vind hem te simpel wat betreft uitstraling. Als er een ander goedkoop merk (lorus etc) op stond dan had ik het ook gelooft

Mee eens, is een beetje standaard.

Niet echt bijzonder.
Simpel als ik de Omega print wegdenk dan is het een 13 in 1 dozijn klok.

James Bond
Simpele uitvoering
Mooi band

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

LOL haha.
Juist ja nu zakt hij gelijk 2/3 in prijs.
Nu vind ik het wel een mooi horloge;)

Bond en Blauw.

Binnenkort word dit model opgevolgd door een ander Omega “Bond” horloge.
Mooie wijzerplaat, wijzers is ff wennen.
Jammer dat de indices niet opgelegd zijn.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
De stalen band is subliem.
Goed te dragen bij jeans en bij driedelig.

Over enkele jaren staat dit model te boek als de laaste Seamaster zonder Co-Axial uurwerk.

Ik heb dit model 3 keer gehad, en drie keer weer verkocht. Hmmm…Waarom eigenlijk???

Schepje erboven op: officieel (dwz. in Fleming’s boeken) droeg Bond een Rolex Oyster. Op z’n minst 2, want een is als boksbeugel naar de knoppen gegaan (en dat viel niet onder de garantie, volgens Rolex ;))

Ja, mee eens. Omega is natuurlijk geen plakker, maar als het zo op de plaat staat lijkt het er idd veel op.
Ik zou een duikertje van Seiko kopen.

Vind hem ook niks aparts hebben, val niet op dat soort indices.

Deel jouw mening…!

Niet mijn keuze. Teveel een kopie van de Rolex Submariner /Seadweller… indices, bezel opdruk, 12 uur marker…kopie. Omega heeft veel mooiere sportmodellen, de Speedmaster Pro… prachtig!

Liever deze:
http://www.omega.ch/fileadmin/templates/omega-watches/java/en/35705000.html

dit is volgens mij de opvolger…

Doe mij maar liever de zwarte uitvoering !

Tophorloge. Perfecte band ook. Ik draag 'm (de zwarte dus) eigenlijk altijd naar m’n werk.

Beetje kort door de bocht om dit horloge te vergelijken met een Seiko duiker, met alle respect voor de Seiko. Omega toont hier dat eenvoud en de kunst van het weglaten ook mooi kan zijn. Een Speedmaster zou echter ook eerder mijn keus zijn maar dat kost ook weer wat meer.

Wat apart, ik had niet verwacht dat er zoveel negatieve berichten zouden komen op dit horloge.

Ik vind het een van omega’s mooiste. Rustige plaat, mooie kleur, zeer mooie band en een top kwaliteit en afwerking.

Maar zoals altijd hier, smaken verschillen gelukkig :slight_smile: