Geef jullie mening!

Hierbij mijn Rolex collectors item uit 1962.
Hij komt van oorsprong uit Dubai (zie wijzerplaat).
Zoals je ziet in perfecte staat.

Groeten Guuswatch.



Guuswatch,

Een fantatisch mooi exemplaar.
Is dit degene waar je over sprak toen je jezelf 2 maanden geleden aanmelde.
Staat er in je papieren, wat de oplage van de klok is?
Veel plezier ermee,

Kaliberarie

Hallo kaliberarie,

Ik heb het exemplaar reeds 15 jaar in mijn bezit, incl. box en papieren.
Geen idee betreft de oplage.
Bedankt voor je reactie.

guuswatch

guuswatch waarom post je hier ook onder de naam van Kaliberarie?
guuswatch en Kaliberarie is 1 persoon.

Scherp gezien Peter. Wat vreemd. :slight_smile:

Sorry 2006,

Je bent geen goede detective.
Ik ben echt een ander personage dan degene die met Breitling op het forum staat.

Ook voor u: NIET DEZELFDE PERSONAGE !!!

Een schizofreen is nooit alleen :stuck_out_tongue:

maargeef nu jullie reactie eens over de klok !!

guuswatch Schreef:

Sorry 2006,

Je bent geen goede detective.
Ik ben echt een ander personage dan degene die met
Breitling op het forum staat.

Niet zo jokken guuswatch/Kaliberarie
Als je wilt kan ik het bewijzen zeg het maar…

Bewijs maar dan, grote jongen !!!

Het forensische gedeelte laat ik graag aan anderen over. Ik heb geen idee hoe je zoiets zou kunnen zien en/of concluderen. Geeft mijn maar hardware, dan weet ik wat ik in mijn handen heb;).

Dan nu mijn mening:

Ik vind het een prachtig horloge, maar die opdruk op de wijzerplaat staat niet echt mooi. Het maakt het horloge wellicht wel weer meer exclusief.

Groeten, Tom Vreeken.

Eindelijk een reactie waar een horlogeliefhebber op zit te wachten.
Het gaat niet om wie, maar om wat.
tjvreeken, petje af.

Kaliberarie (geen guuswatch)

Jullie hebben hetzelfde ip adres en jou foto’s staan op de photobucket van Arie.

Ligt het nou aan de hoek van de foto of staat de wereldbol er scheef op?

Tom jij bent de eerste die een reactie geeft waarom het mij gaat, om een horloge te laten zien waar ik trots op ben.
De verkoper die mij dit verkocht heeft heeft al vele keren verzocht om dit horloge aan hem terug te verkopen.Hij heeft een zeer gerenomeerde zaak in Maastricht waar nu zijn schoonzoon de septer zwaait.
Het wantrouwen, en niet wat betreft alleen dit item op horlogeforum verbaast mij zeer.
Daarom zou ik een brabantshorlogetreffen met jullie willen organiseren om het wantrouwen en zeker wat betreft forumleden weg te nemen en horloges aan elkaar te tonen en ervaringen te delen waar we gezien onze aller hobby iets wijze van kunnen worden en plezier aan kunnen beleven
Ik hoor van jullie.
guuswatch

Even voor de goede orde, guuswatch is mijn schoonvader.
Had naar de gegevens en reacties van Kaliberarie gekeken en jullie hadden dit geweten.
De foto’s staan erop via mijn pagina, omdat de foto’s genomen zijn met de camera van kaliberarie

Guuswatch,

Lijkt mij een leuk initiatief en zeker om meer mensen met gelike hobby te leren kennen.
Even voor de goede orde, guuswatch is niet mijn schizofrene wederhelft maar mijn schoonvader.

guuswatch Schreef:

Bewijs maar dan, grote jongen !!!

Okee

Okee je wilt bewijzen :

Jullie hebben alle twee hetzelfde Photobucketaccount.

Namelijk voor de Rolex van guuswatch http://i247.photobucket.com/albums/gg130/Kaliberarie/GeiserPa001-1.jpg

En voor de Breitling van Kaliberarie http://i247.photobucket.com/albums/gg130/Kaliberarie/GeiserPa006.jpg

Een beetje zielig hoor en kom me nou niet vertellen dat je 1 account deelt met Kaliberarie.

Gelukkig, het is toch even schrikken als het lijkt of twee mensen eigenlijk een zijn. Jullie gebruiken dus ook dezelfde computer.