“ook niet gek uit Dubai.”? Dubai staat echt niet bekend als het Mekka van de nephorloges. Ik denk dat het zeer moeilijk is het horloge te beoordelen op basis van de foto. En die oliesjeiks laten echt de meest smakeloze dingen maken als het maar geld kost. Hij zou daarom best echt kunnen zijn.
Dat Kaliberkanarie, waar is dat voor nodig Yuri?
Ik denk overigens dat het wel een echte is. Niet dat ik veel weet van Rolexen maar kijk eens naar de leeftijd, de afwerking en het feit dat de plaat voor het horloge is gemaakt? Wie gaat dit als nepper maken en kon dit 15 jaar geleden al met zo’n bijzonder goede afwerking?
Het glaasje op een Rolex kan door vrijwel iedere horlogemaker “op de hoek” worden vervangen dus dat zegt helemaal niets.
Het onderwerp van de posting is; “geef jullie mening”. En dat doen we dan ook toch?
Als die mening niet op prijs wordt gesteld dan lijkt het handiger om daar dan niet (meer) om te vragen…
Jur
Beste Geert,
De discussie of ie echt is ga ik niet meer aan, mooi of lelijk is heel persoonlijk, ik vind mijn panerai ook vele malen mooier.
Maar op de wijzerplaat staat The saudi fund for development, dat hij speciaal in een beperkte oplage is gemaakt voor een rijke sjeik in die tijd schijnt normaal te zijn.
Voor ons was en is een rolex toch een aansprekend merk waarvan de koop niet voor iedereen mogelijk was, maar voor zo’n rijke sjeik waren het gewoon relatiegeschenken zoals wij een aansteker weggeven, gaf hij een rolex weg met een persoonlijk tintje.
Groeten,
Guus