Geen ‘13’ minuten indicatie op mijn Breitling?

Een streepje wat ontbreekt maar dan wel 3x 13 op de wijzerplaat. :thinking:

In online webwinkels gevestigd in Azië hebben ze geen 4 als getal maar het is uitgeschreven in engels “Four” op de webpagina’s.

Als in het kenteken een 4 voorkomt en je hebt een aziatische achtergrond is dat de enige reden dat de RDW het kenteken schoont, laatst gehad dat een consument reclameerde over 666 in het kenteken maar dat lukt niet.

Ik ben niet bijgelovig dus heb ik vandaag 444 in het kenteken geregeld voor mijn nieuwe auto.

1 like

Leuke verklaring! Je zou dan echter wel verwachten dat dit voor alle modellen van a38022 is gedaan en dat is dus duidelijk weer niet het geval…

Zo blijft het toch nog gissen…

1 like

Als de vliegers zelf maar wel aan 13 doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Die pakken de andere kant wel, is het 31 :wink:

2 likes

En dan ook nog dit topic openen op de 13e.
Baudet zou de uil bij Soros plaatsen als hij op dit forum zat.

4 likes

23 bedoel je? (36-13)

Nee 31. Je moet altijd op 18 (180 graden) uit komen.
Dus 31 - 13 = 18.

1 like

Maar misschien doet een stuntpiloot dat anders.

1 like

De nummers op de baan zijn (afgeronde) tientallen van graden. 13 is 130 graden. De andere kant moet 180 graden meer/minder zijn. 130+180=310, is baan 31 :slight_smile:

1 like

:joy: of:

afbeelding

1 like

Nog een filmpje en dan weer on topic.

2 likes

Het is mij nog nooit opgevallen en zal vanavond eens kijken bij die van mij. Kan het zijn dat Breitling hiervoor heeft gekozen omdat de wijzerplaat anders te druk wordt?:wink:

2 likes

Ik weet hoe het werkt, ik moet niet dit soort dingen gaan doen als ik met 360 graden krans patronen in m’n hoofd zit. Dan haal ik die dingen door elkaar

1 like

Helemaal juist!

Maar …. Ik heb ze altijd mooi gevonden.
Sinn mist nog wat meer streepjes:

Toen ik dit topic las meteen naar m’n Sinn gelopen.
Het zijn en blijven krengen op de tijd op juist te zetten. Maar ach - als het leesbaar moet zijn pak je een type-A flieger of een Gshock

1 like

Nou ja, voor diegenen die het nog niet wisten, is het nu wel duidelijk. :wink:

Ik denk om nog eens nadruk te leggen op de 10 erboven dat schijnt nogal een rekenkundig dingetje te zijn met afwijkende kleur en het pijltje erboven

1 like

![20230413_191808|459x500]Het wijsvingertje op de plaats van 13 minuten…(upload://19gbO8d1J4MncyfOWqw4PyhCFvh.jpeg)

2 likes

Is gewoon een nepper :shushing_face:

Woahhh ik begrijp echt geen yota van die wijzerplaat😂

Edit: ik zie hem. Wat een ingewikkelde plaat😋