Een streepje wat ontbreekt maar dan wel 3x 13 op de wijzerplaat.
In online webwinkels gevestigd in Azië hebben ze geen 4 als getal maar het is uitgeschreven in engels “Four” op de webpagina’s.
Als in het kenteken een 4 voorkomt en je hebt een aziatische achtergrond is dat de enige reden dat de RDW het kenteken schoont, laatst gehad dat een consument reclameerde over 666 in het kenteken maar dat lukt niet.
Ik ben niet bijgelovig dus heb ik vandaag 444 in het kenteken geregeld voor mijn nieuwe auto.
De nummers op de baan zijn (afgeronde) tientallen van graden. 13 is 130 graden. De andere kant moet 180 graden meer/minder zijn. 130+180=310, is baan 31
Het is mij nog nooit opgevallen en zal vanavond eens kijken bij die van mij. Kan het zijn dat Breitling hiervoor heeft gekozen omdat de wijzerplaat anders te druk wordt?
Ik weet hoe het werkt, ik moet niet dit soort dingen gaan doen als ik met 360 graden krans patronen in m’n hoofd zit. Dan haal ik die dingen door elkaar
Toen ik dit topic las meteen naar m’n Sinn gelopen.
Het zijn en blijven krengen op de tijd op juist te zetten. Maar ach - als het leesbaar moet zijn pak je een type-A flieger of een Gshock