Geen contact meer met Longines te krijgen

Zorg er voor dat je nog een bevestiging krijgt dat ze je een track & trace sturen bij het opsturen. Dat is namelijk ook geen standaard actie van ze.
Ik zou dus nog maar eens bellen of mailen om dat bevestigd te krijgen.

2 likes

1529327680869-pasted_image_at_2018_06_18_02_32_pm

3 likes

Nee joh!! :rofl: wat een ellende man

2 likes

Ongelooflijk dit

2 likes

Wat een gedoe :open_mouth:‍:dash:. Dat je als bedrijf goede horloge’s maakt is zeer belangrijk uiteraard maar uw service is toch echt wel net zo belangrijk. Na zo een verhaal heb je toch echt geen zin meer om iets met hun te maken te hebben. Dat zou altans mijn gevoel zijn…

2 likes

+1 @Rugter, Rutger, mijn goede ervaring(en) zijn via Roamer opgedaan. Werkelijk topservice daar en altijd reactie binnen 1 à 2 dagen: afhandeling binnen 10 dagen. :smiley: :+1:

2 likes

Goedenavond,

Het wonder is geschiet, ik heb mijn horloge eindelijk terug! Onder garantie gerepareerd, zonder bijkomende kosten! Bezorger stond 1 dag naar melding van de afgeronde service op de stoep. Daarnaast is er een nieuwe garantiekaart bijgeleverd met een garantieverlenging van 2 jaar.

Mijn Longines service ervaring in een notendop: het duurt lang, de communicatie is bagger slecht, maar na 5 maanden heb ik mijn horloge weer naar behoren terug!

56 likes

Voortaan toch maar voor een Shortines gaan :wink:
Maar zonder dollen, fijn dat je 'm weer in goede staat terug hebt! Het is een prachtig merk.

3 likes

Mazzelaar.

3 likes

Als ik zulk soort dingen lees, ben ik ergens blij dat ik geen dure horloges heb. ( ff generaliserend )

Mijn logica zou zeggen,
dure, gerenommeerde horloges = top en snelle service. :man_shrugging:t3:

Man wat een avontuur om deze thread te ontdekken! haha, met een biertje in de hand gelezen van a - z. Duurde gelukkig minder lang dan de service.

1 like

Wat zeur je nou man?
:joy::joy:

Nee geintje, het is natuurlijk om te janken.
Fijn dat ie in ieder geval kostenloos is gerepareerd en dat ze de garantie hebben verlengd. Dat was ook wel het minste dat ze konden doen.
Als ik op de serviceafdeling had gewerkt had je er minimaal nog een dikke goodiebag bij gekregen.
Nu lekker genieten van je horloge.

1 like

Iets longs kun je van ze krijgen, iets veel loooooongers dan je ooit had durven dromen. :rofl::rofl:

4 likes

Er zijn maar beperkte hoeveelheden horlogemakers op de wereld, ook bij Longines

2 likes

Lul

4 likes

:rofl: :rofl:

1 like

Nice. :grin: TS, jemig de pemig man! :sweat_smile:

Ik weet hoe erg het is om te wachten als er geld/waarde mee gemoeid is. PostNL gaat nu een dezer weken de aankoopwaarde uitkeren van een horloge (kwarts GS, heb zelf “alleen maar” een batterij-service gedaan) dat een van hun medewerkers gestolen heeft door een valse handtekening te zetten. Speelt sinds half augustus… …is ook niet eens mijn horloge!

6 likes

Grapje?

1 like

Uiteraard

Dat kon je al longine aankomen…

4 likes