Bij een aankoop <1K wel ?
Ben het trouwens verder met je eens hoor !
Bij een aankoop <1K wel ?
Ben het trouwens verder met je eens hoor !
ze nemen de tijd bij Loooooooooonnnnnnggggginessssssssss
Misschien willen ze bij Longines meedoen met enkele grote merken.
Die laten je ook een poosje bungelen zonder tegenbericht…
Waarom bel je niet met Longines in België. Daar kunnen ze je vast verder helpen en nakijken hoe de status op dit moment is.
Het nummer is +32 (0)2 558 38 30
Dat is een goede suggestie. Ga ik maandag doen!
Ik heb recentelijk ook een slechte ervaring gehad met de NL klantenservice van Longines betreffende een retour webshopbestelling. Ze reageren inderdaad vrijwel niet, of je krijgt standaardantwoorden waar je niet verder mee komt.
Na maanden wachten stond ik op het punt mijn rechtsbijstand in te schakelen, toen net de verlossende mail kwam met de oplossing.
Ik zou het ook hoger opzoeken, België of anders Zwitserland. Succes en ik hoop dat je je horloge weer goed werkend ontvangt.
IK ben ook weer aan het wachten. Moeten opsturen naar Brussel. In het overzicht staat locatie Eindhoven. Zou verzonden zijn. Vraag ik track & trace ligt ie zogenaamd nog in Frankrijk??
Zullen dus binnenkort wel weer gewoon aan de deur staan zonder dat ik het weet zoals de vorige keer.
The saga continues…
Twee weken geleden een uiterst vriendelijke dame gesproken in België op het telefoonnummer wat @herman64 heeft gedeeld. “Meneer, u dient nog akkoord te geven op de prijsopgave!” Uiteraard weer uitgelegd dat ik geen prijsopgave heb mogen ontvangen. Twee weken en 3 telefoontjes (in de wacht gehangen worden voor doorverbinden -> verbinding na 30 seconden verbroken en dat soort fratsen) weer verder: nog steeds geen prijsopgave en in België verwijzen ze nu door naar het contactcenter in Nederland, waar nog steeds niet wordt opgenomen. Deze ochtend de belofte gehad van de Belgische medewerker dat ik vandaag nog wordt teruggebeld door de Nederlandse collega.
Ik houd jullie op de hoogte…
Spannend!
(maar absoluut niet in orde van Longines)
Begrijpen ze bij Longines niet dat je zo je klanten niet hoort te bedienen? Wat interesseert het een klant nou welk onderdeel zich hiermee bezig houdt. Een servicegerichte medewerker lost dat zelf op intern.
Belachelijk dit.
Hele slechte reclame voor Longines.
Scandaleus, werkelijk, sorry namens mij voor dit barbaarse gedrag van mijn “service-desk landgenoot” van Longines België.
Inmiddels is het 2 november 2023 “and counting”, niet normaal meer zó.
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden door Longines. Inderdaad slordig van ze en slechte reclame.
Echt erg amai. Sorry hoe leuk het merk ook is dit doe je niet en ik zou er nooit nog 1euro aan spenderen. Hopelijk komt het snel goed
Nou toch een snellere update dan ik had verwacht, maar wel weer één met een verhaal
In plaats van het beloofde telefoontje, ontving later vandaag een email:
*Beste Jarl, *
*Excuses voor het ongemak! Door een administratieve fout is jouw e-mail niet goed verwerkt waardoor je de prijsopgave niet hebt ontvangen. Als het goed is heb je deze nu wel ontvangen. *
Fijne dag!
*Groeten, *
Team Longines
En jawel 2 minuten later een mail met inloggegevens en een link naar de servicepagina. Ik werd spontaan hoopvol! Zou het dan eindelijk in orde gaan komen?! Vervolgens direct ingelogd en daar trof ik het volgende aan:
Horloge informatie met type aanduiding, serienummer etc. volledig correct alleen melding van een gele wijzerplaat?
Staat van het ontvangen horloge:
Daarnaast stonden mijn adresgegevens er verkeerd in, zo ontbrak onder meer mijn huisnummer. Lijkt me vrij handig bij het retourneren dat die gegevens kloppen. Ook stond er nergens een vermelding van de reden dat ik het horloge überhaupt had ingestuurd, het stofje onder het glaasje!
En als klap op de vuurpijl de legendarische zin:
De verwachte datum waarop de reparatie klaar is, is 14.09.2023.
Reparatieprijs: 99 euries
Jullie snappen dat ik na alle voorafgaande ellende er inmiddels klaar was en ik heb direct een mail terug gestuurd met daarin 3 eisen:
Zowaar had ik binnen 10 minuten een reactie terug. Met daarbij de foto’s. Of ik het wilde bevestigen dat dit mijn horloge was en daarnaast de vraag of ik een een foto kon maken van de garantiekaart (welke ik ook al eerder had gemaild…). Nadat ik het gevraagde had gedaan kreeg ik 2 uur later bericht dat ik mijn horloge nog minimaal 6 weken kwijt ga zijn, maar dat het nu wel onder garantie wordt gerepareerd.
Mocht mijn horloge retour zijn voor de kerstdagen, laat ik het jullie zeker weer weten…
Werkelijk niet te geloven dit.
Het kan zelfs de A-/B+ merken echt niks meer schelen lijkt het. Die stomme kopers slikken het allemaal toch wel. Arrogantie en desinteresse ten top.
Bizar dit. Bij Hamilton heb ik bijvoorbeeld louter positieve ervaringen en dat is toch ook van de Swatch groep.