Op duiker op staal, zoals het heurt!
Mooi verhaal en prachtige band!
Toen ik de titel van dit topic las hoopte ik eigenlijk op een soort collectief door de zwarthemden gedragen horloge. En dan een exemplaar met een dubieuze geschiedenis van een opa die het in een na-oorlogs interneringskamp heeft afgepakt, maar zeventig jaar lang is niemand in de familie bereid geweest het te dragen, totdat Belgische neef Frans de stoute schoenen aantrekt.
Maar dit is ook heel leuk. Ikzelf vind het prachtig, de aflopende band. Ik hoop dat je er nog meer aan zult wennen en er steeds blijer mee wordt. 
Ha, cool. Staat hem goed. 
die is nieuw 
Hij kán wel op rubber/leer/textiel maar is inderdaad veel mooier op staal. Ik vind die rivets ook wel leuk eigenlijk. Goed gedaan.
Ik kocht gisteren ook een band, maar mooi niet dat ik er iets bij kreeg… hmm. En dat als echte Oris fan.
Erg leuk geschreven verhaal over een stalen band! 
En wat gaaf dat mes zeg 

Je hebt zeker voor dat dat mes er kwam gezegd : dont mess with me 
Beter je best doen 
Mooie band en wat een tof cadeau!!!
Grappig dat er uit de victorinox doos een oris mes komt.
De band, zeker met de foto om je pols met het boordje erbij snap ik hem direct, geslaagd de combi.
Goed gedaan, ernstig mooi.
Erg mooi.
Ik heb er al 2 op staal gehad, maar staal is wat mij betreft de enige optie op de 42mm. 
Kijk, dat noem ik nou onderhandelen voor gevorderden: messcherp, met het mes tussen de tanden en op het scherpst van de snede, chapeau. 
Mooie band, prachtig horloge, nieuwe combi en foto’s. Goed vermakelijk verhaal! Veel plezier met je N.A. 

Toch een leuke samenwerking :
Zou hetzelfde zijn als dat je bij de aankoop van een Rolex, een Seiko wekkerradio cadeau krijgt 
Leuk verhaal, mooi cadau. Zou zelf niet weten waarvoor ik het mes nodig hebt, maar wat een prachtig horloge!
Haha, jammer weer dit… Het is juist zo’n mooie match met Victorinox: Een mooi Zwitsers bedrijf dat al hééél lang bekend staat voor goede kwaliteit (zelfs langer dan Oris
)
Hoho…Ik zeg niks negatiefs hoor…ik moest alleen even een combi vinden tussen twee merken, waarvan de ene merk ook nog wat anders maakte dan alleen horloges. Niks slechts over Seiko
.
Ik kon ook Omega nemen icm een MontBlanc pen.
Of een IWC met een Breitling euh…petje. En verder kwam ik zo 1-2-3 niet 
Nou ja, je snapt t wel